Gå til innhold

FU: Hvilken vei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal henge ut fra veggen! Det er mer hygienisk, med tanke på hvor mange personer som "tar" borti veggen hver gang de prøver å få med seg papiret om det henger innover.

Det fantes en egen nettside om det her en gang, men den ble lagt ned.

Et annet viktig poeng er selvsagt at når papiret henger "riktig" vei, altså utover, så synes mønsteret på papiret, det gjør det ikke om det henger innover. Så det sier sitt om hva dorullfabrikken mener om saken :D

Du har så rett, så rett! Med så gode argumenter. :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

12

• morsan

8

• Dorthe

5

• hare1365380455

5

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Min mann verken henger opp eller snur dorullen. Han setter bare den nye oppe på den gamle, tomme dorullkjernen.

Neste gang han kommer har den elskelige kona hans kasta den gamle, tomme dorullkjernen og hengt opp den nye dorullen - med papiret UT fra veggen. Sånn er det med den saken. :)

Det hender her i huset også....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det skal henge UT ja... Du er i undertall.. ;)

Men jeg har RETT! :D

Skrevet

Har ikke lest alle trådene nedover her, og egentlig er det ikke noe jeg tenker så mye over egentlig, så noen ganger henger det inn og noen ganger ut.

Men jeg må si at jeg faktisk liker det best når det henger inn mot veggen. På enkelte doruller rives papiret så lett, at det mest bare er irriterende når det henger ut.

Så jeg stemmer på inn :)

mil1365380270
Skrevet

Hulk, er det bare jeg som gjør det rett, altså? :)

Er nok det. I dag skal du bare kose deg, ikke tenke på hvorfor du er så fryktelig alene om å ha det inn mot veggen *trøste* ;-)

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det. Dessuten er det lettere å rive av når det henger inn mot veggen. :)

"Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det."

Det soper ikke veggen like hardt og grundig når det ruller andre veien. ;D

Det får lufta seg litt før bruk etter sopinga om det henger på utsida, det er et veldig viktig point serru!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det skal henge ut fra veggen! Det er mer hygienisk, med tanke på hvor mange personer som "tar" borti veggen hver gang de prøver å få med seg papiret om det henger innover.

Det fantes en egen nettside om det her en gang, men den ble lagt ned.

Et annet viktig poeng er selvsagt at når papiret henger "riktig" vei, altså utover, så synes mønsteret på papiret, det gjør det ikke om det henger innover. Så det sier sitt om hva dorullfabrikken mener om saken :D

Papiret kommer borti veggen om det henger ut også.

Skrevet

LOL Dere må ha festet hele natten med de temaene! ;) Men jeg krøller og datteren min skal ha det fint brettet. Så vet du det!

Å jeg ler så jeg dauer snart!!! Det er helt utrolig hvor opptatt vi er av faste rutiner! :-D

Ellers så har vi det seg dere - jeg krøller og barnet mitt bretter!

Og svært sirlig bretting også, der han passer nøye på at det brettes "jevn"! ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har ikke lest alle trådene nedover her, og egentlig er det ikke noe jeg tenker så mye over egentlig, så noen ganger henger det inn og noen ganger ut.

Men jeg må si at jeg faktisk liker det best når det henger inn mot veggen. På enkelte doruller rives papiret så lett, at det mest bare er irriterende når det henger ut.

Så jeg stemmer på inn :)

Bra! Da er vi to. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Min mann verken henger opp eller snur dorullen. Han setter bare den nye oppe på den gamle, tomme dorullkjernen.

Neste gang han kommer har den elskelige kona hans kasta den gamle, tomme dorullkjernen og hengt opp den nye dorullen - med papiret UT fra veggen. Sånn er det med den saken. :)

Mannfolk mangler det genet som gjør at de klarer å skifte dorull. ;)

Skrevet

Ikke på vår dorullholder.

Gjest Calóni
Skrevet

Papiret, ja. Men veggen er noenlunde ren. Men dersom papiret henger innover, så kommer alle borti veggen når de skal dra av litt papir, så æddabædda!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er ikke sånne dorullholdere for å oppbevare doruller på så man kan fylle på når den vanlige (altså den dere bruker å krangle om ;)) blir tom? Sånn har iallfall vi det. Men det går vel an å bruke den som dere gjør også, og om det kan bevare husfreden, så er det vel verdt det :P

Den vi har er bare en lang "pinne" som står på en sokkel, så trer man dorullene sidelengs på den. Sånn som man har kjøkkenruller på, bare i større format. :)

Skrevet

Mannfolk mangler det genet som gjør at de klarer å skifte dorull. ;)

Helt tydelig. Jeg har i alle fall resignert på det punktet der. :)

Gjest Calóni
Skrevet

Bra! Da er vi to. :)

Hm...av det første innlegget ditt ser det ut som om du stemmer for at det skal henge ut? Eller er det bare jeg som blingser nå?

Skrevet

Ikke på vår dorullholder.

Ikke på vår heller.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Papiret, ja. Men veggen er noenlunde ren. Men dersom papiret henger innover, så kommer alle borti veggen når de skal dra av litt papir, så æddabædda!

Blæ! Men jeg henger det inn likevel! :P

Skrevet

Det hender her i huset også....

Ikke et uvanlig fenomen, nei. :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hm...av det første innlegget ditt ser det ut som om du stemmer for at det skal henge ut? Eller er det bare jeg som blingser nå?

Ehh, har skrevet litt feil ja. Det skal selvfølgelig være omvendt. :)

Han: UT

Jeg: INN

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...