morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Papiret, ja. Men veggen er noenlunde ren. Men dersom papiret henger innover, så kommer alle borti veggen når de skal dra av litt papir, så æddabædda! Ja nemlig! *S* Gjør jo ikke noe om papiret kommer borti en ren vegg, der ikke ørten folk har hatt hendene sine for å fikle fra papiret! ;-) Men nå tøtsjer ikke papiret veggen uansett med vår holder, da... ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Noen her i huset vil helst ha dorullen bakpå (oppå) doen, så da må jeg snu meg når jeg skal ha papiret. Irriterende! Det blir jo HELT feil! 0 Siter
Gyda Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det. Dessuten er det lettere å rive av når det henger inn mot veggen. Det soper ikke veggen hos oss. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 "Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det." Det soper ikke veggen like hardt og grundig når det ruller andre veien. ;D Det får lufta seg litt før bruk etter sopinga om det henger på utsida, det er et veldig viktig point serru! Javel ja. Men det ER lettere å rive når den henger inn. 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Mannfolk mangler det genet som gjør at de klarer å skifte dorull. Gjelder ikke bare mannfolk, etter damedoen på jobben å dømme!! 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hihi. Vi diskuterte også hva som var rett av å brette eller krølle sammen papiret når man skal tørke seg. Viktig å løse verdensproblemer! brette!! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja nemlig! *S* Gjør jo ikke noe om papiret kommer borti en ren vegg, der ikke ørten folk har hatt hendene sine for å fikle fra papiret! ;-) Men nå tøtsjer ikke papiret veggen uansett med vår holder, da... ;-) Man kan se bort i fra bakteriene på papiret uansett. Det jeg mener er at om papiret er inn mot veggen, så må du være borti veggen der mange andre "skitne" fingre har vært før deg. Så det er mer bakterier du får på hendene som jeg tenker på. Men det hender jo man vasker seg etter toalettbesøk, iallfall ved juletider, så det går jo stort sett bra 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 nei nei nei!!! Henger papiret ut er det mye letter å 1) få tak på pairet, enn når man må fikle på baksiden av rullen 2) letter å rive av - trekk ned og ritsj oppover mot "rivekanten" på dorullholderen! *S* Nå må du da snart lære!!! :-D Men det er ikke rivekant på alle dorullholdere! Dessuten er det lettere å bare puffe til dorullen hvis papiret har gjemt seg, og når man skal rive, så går det lettere med en hånd når det henger inn. *rekker tunge* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Er nok det. I dag skal du bare kose deg, ikke tenke på hvorfor du er så fryktelig alene om å ha det inn mot veggen *trøste* ;-) Jeg har fått en tilhenger, da! 0 Siter
Gjest eller er jeg helt fjern i dag Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det. Dessuten er det lettere å rive av når det henger inn mot veggen. er ikke dette motsatt av hva du skriver som trådstart 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vel ... Hva gjør man ikke for saka? Dette er jeg beredt på å kjempe med nebb og klør for! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Dopapirrullen skal henge med papiret _ut_ *basta bom* Jeg må si at det er en av de tingene jeg har slutta å la meg irritere over etter at jeg fikk familie ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 er ikke dette motsatt av hva du skriver som trådstart Sorry, jeg skrev feil i det første innlegget. Det skal selvfølgelig stå at jeg vil ha den INN og han vil ha den UT! 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ehh, har skrevet litt feil ja. Det skal selvfølgelig være omvendt. Han: UT Jeg: INN *koffert* 0 Siter
Gjest eller er jeg helt fjern i dag Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Sorry, jeg skrev feil i det første innlegget. Det skal selvfølgelig stå at jeg vil ha den INN og han vil ha den UT! Ok, da skjønner jeg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Dopapirrullen skal henge med papiret _ut_ *basta bom* Jeg må si at det er en av de tingene jeg har slutta å la meg irritere over etter at jeg fikk familie ;-) Du er flink hvis du kan la være å irritere deg over dette. 0 Siter
Gjest Sol&Sommer Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Javel ja. Men det ER lettere å rive når den henger inn. Nei, det synes jeg ikke, for da er papiret liksom gjemt under der, så man må fikle og styre for å få tak i det. Bedre at det svever luftig og lett-tagbart på utsida, såh. Der røk det argumentet ditt! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Sorry, jeg skrev feil i det første innlegget. Det skal selvfølgelig stå at jeg vil ha den INN og han vil ha den UT! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.