Gå til innhold

FU: Hvilken vei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Papiret, ja. Men veggen er noenlunde ren. Men dersom papiret henger innover, så kommer alle borti veggen når de skal dra av litt papir, så æddabædda!

Ja nemlig! *S* Gjør jo ikke noe om papiret kommer borti en ren vegg, der ikke ørten folk har hatt hendene sine for å fikle fra papiret! ;-)

Men nå tøtsjer ikke papiret veggen uansett med vår holder, da... ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

12

• morsan

8

• Dorthe

5

• hare1365380455

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Noen her i huset vil helst ha dorullen bakpå (oppå) doen, så da må jeg snu meg når jeg skal ha papiret. Irriterende!

Det blir jo HELT feil!

Skrevet

Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det. Dessuten er det lettere å rive av når det henger inn mot veggen. :)

Det soper ikke veggen hos oss.

Gjest Princess Peach
Skrevet

"Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det."

Det soper ikke veggen like hardt og grundig når det ruller andre veien. ;D

Det får lufta seg litt før bruk etter sopinga om det henger på utsida, det er et veldig viktig point serru!

Javel ja. :)

Men det ER lettere å rive når den henger inn.

Skrevet

Mannfolk mangler det genet som gjør at de klarer å skifte dorull. ;)

Gjelder ikke bare mannfolk, etter damedoen på jobben å dømme!!

Gjest sol etter regn
Skrevet

Hihi. Vi diskuterte også hva som var rett av å brette eller krølle sammen papiret når man skal tørke seg.

Viktig å løse verdensproblemer! :D

brette!! :P

Gjest Calóni
Skrevet

Ja nemlig! *S* Gjør jo ikke noe om papiret kommer borti en ren vegg, der ikke ørten folk har hatt hendene sine for å fikle fra papiret! ;-)

Men nå tøtsjer ikke papiret veggen uansett med vår holder, da... ;-)

Man kan se bort i fra bakteriene på papiret uansett. Det jeg mener er at om papiret er inn mot veggen, så må du være borti veggen der mange andre "skitne" fingre har vært før deg. Så det er mer bakterier du får på hendene som jeg tenker på. Men det hender jo man vasker seg etter toalettbesøk, iallfall ved juletider, så det går jo stort sett bra :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

nei nei nei!!!

Henger papiret ut er det mye letter å

1) få tak på pairet, enn når man må fikle på baksiden av rullen

2) letter å rive av - trekk ned og ritsj oppover mot "rivekanten" på dorullholderen! *S*

Nå må du da snart lære!!! :-D

Men det er ikke rivekant på alle dorullholdere! Dessuten er det lettere å bare puffe til dorullen hvis papiret har gjemt seg, og når man skal rive, så går det lettere med en hånd når det henger inn.

*rekker tunge*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er nok det. I dag skal du bare kose deg, ikke tenke på hvorfor du er så fryktelig alene om å ha det inn mot veggen *trøste* ;-)

Jeg har fått en tilhenger, da! :)

Gjest eller er jeg helt fjern i dag
Skrevet

Papiret soper jo veggen uansett hvilken vei det henger!? At ikke folk skjønner det. Dessuten er det lettere å rive av når det henger inn mot veggen. :)

er ikke dette motsatt av hva du skriver som trådstart

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel ... Hva gjør man ikke for saka? :)

Dette er jeg beredt på å kjempe med nebb og klør for! :D

Gjest togli
Skrevet

Dopapirrullen skal henge med papiret _ut_ *basta bom*

Jeg må si at det er en av de tingene jeg har slutta å la meg irritere over etter at jeg fikk familie ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

er ikke dette motsatt av hva du skriver som trådstart

Sorry, jeg skrev feil i det første innlegget. Det skal selvfølgelig stå at jeg vil ha den INN og han vil ha den UT! :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Ehh, har skrevet litt feil ja. Det skal selvfølgelig være omvendt. :)

Han: UT

Jeg: INN

*koffert*

Gjest eller er jeg helt fjern i dag
Skrevet

Sorry, jeg skrev feil i det første innlegget. Det skal selvfølgelig stå at jeg vil ha den INN og han vil ha den UT! :)

Ok, da skjønner jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dopapirrullen skal henge med papiret _ut_ *basta bom*

Jeg må si at det er en av de tingene jeg har slutta å la meg irritere over etter at jeg fikk familie ;-)

Du er flink hvis du kan la være å irritere deg over dette. :)

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Javel ja. :)

Men det ER lettere å rive når den henger inn.

Nei, det synes jeg ikke, for da er papiret liksom gjemt under der, så man må fikle og styre for å få tak i det. Bedre at det svever luftig og lett-tagbart på utsida, såh.

Der røk det argumentet ditt! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...