Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Min mann verken henger opp eller snur dorullen. Han setter bare den nye oppe på den gamle, tomme dorullkjernen. Neste gang han kommer har den elskelige kona hans kasta den gamle, tomme dorullkjernen og hengt opp den nye dorullen - med papiret UT fra veggen. Sånn er det med den saken. Riktig! Jeg begynner å lure på om mannen min i det hele tatt kan å skifte doruller... Jeg har sagt han kan gjøre det samtidig som han sitter på driter'n, men da har han nok med...ja nettopp..å drite! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Nei, det synes jeg ikke, for da er papiret liksom gjemt under der, så man må fikle og styre for å få tak i det. Bedre at det svever luftig og lett-tagbart på utsida, såh. Der røk det argumentet ditt! Nei, for det er bare å gi den et lite puff, så dukker enden på papiret opp så lett som ingen ting! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Du er flink hvis du kan la være å irritere deg over dette. Noe må jeg bare la gå, eller ville jeg nok havna på psykiatrisk ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Dette er jeg beredt på å kjempe med nebb og klør for! Ikke rart papiret rives i stykker med den teknikken der! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 LOL Dere må ha festet hele natten med de temaene! Men jeg krøller og datteren min skal ha det fint brettet. Så vet du det! Flott å se at du tilhører rett leir! Ja, det var litt av en kveld. 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Sorry, jeg skrev feil i det første innlegget. Det skal selvfølgelig stå at jeg vil ha den INN og han vil ha den UT! Som en annen var inne på så _er_ det lett å tenke koffert her nå! ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ikke rart papiret rives i stykker med den teknikken der! ;-) Hihi! Det går med noen doruller, ja. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Som en annen var inne på så _er_ det lett å tenke koffert her nå! ;-) Fysj, for noen skitne fantasier dere har. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hehe, alt vi lurer på her på dol! Jeg tror vi har det utover. _Tror_? Ærlig talt asså! 0 Siter
Gjest eller er jeg helt fjern i dag Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Som en annen var inne på så _er_ det lett å tenke koffert her nå! ;-) ENIG!!! LOL 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hihi. Vi diskuterte også hva som var rett av å brette eller krølle sammen papiret når man skal tørke seg. Viktig å løse verdensproblemer! Brette såklart! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Å jeg ler så jeg dauer snart!!! Det er helt utrolig hvor opptatt vi er av faste rutiner! :-D Ellers så har vi det seg dere - jeg krøller og barnet mitt bretter! Og svært sirlig bretting også, der han passer nøye på at det brettes "jevn"! ;-) Godt å høre at du ikke er helt tapt bak en vogn. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det skal henge ut fra veggen, ellers blir det så kronglete og få tak! 0 Siter
Gjest ikke nick nå! Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Sorry, jeg skrev feil i det første innlegget. Det skal selvfølgelig stå at jeg vil ha den INN og han vil ha den UT! Og om dere ganger det med hundre går det sikkert bra, hehe! 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det har vi også diskutert mange ganger. Jeg mener den skal henge ut fra veggen, mens samboer mener den skal henge inn mot veggen. Han har fått vilja si. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det har vi også diskutert mange ganger. Jeg mener den skal henge ut fra veggen, mens samboer mener den skal henge inn mot veggen. Han har fått vilja si. Flink pike. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Som en annen var inne på så _er_ det lett å tenke koffert her nå! ;-) Det gjelder å ikke komme inn på denne tråden via 100 nyeste *fnis* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det skal henge ut fra veggen, ellers blir det så kronglete og få tak! Neida, det er kjempelett, bare å puffe til rullen. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Og om dere ganger det med hundre går det sikkert bra, hehe! Fnis. Ja, det trengte du vel å ha hemmelig nick for. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.