Gå til innhold

Noen som vil bli med på tur 2

Anbefalte innlegg

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Jeg trenger seriøst selskap på sydentur i løpet av året, tør ikke dra alene og det er ingen jeg vet om som jeg kan tenke meg å dra med.

De jeg vil ha med har flyskrekk.

Trenger rekreasjon, men må ha pålitelig voksent reisefølge.

Noen?

P.s. jeg er ingen skummel mann med tiss.Ha Ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en skummel mann UTEN tiss? Eller en snill en MED tiss?

Eller en dame?

:o)

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Er du en skummel mann UTEN tiss? Eller en snill en MED tiss?

Eller en dame?

:o)

Går det an å være snill mann MED tiss da? *knis*

Neida, jeg er en barnslig dame i min eh...beste alder (30+)

Skrevet

Det finnes diverse steder på nettet der du kan søke etter seriøst reisefølge. Kanskje bedre enn dol?

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Det finnes diverse steder på nettet der du kan søke etter seriøst reisefølge. Kanskje bedre enn dol?

Kansje det ja, men det er sikkert mye rart der? :)

Skrevet

Kansje det ja, men det er sikkert mye rart der? :)

Spørs hvor du går hen det. Dessuten er det vel mye rart her også.

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Spørs hvor du går hen det. Dessuten er det vel mye rart her også.

Hehe, ja sikkert. Jeg har til eksempel aldri tort å reise sammen med et fremmed mannfolk.

Fo det første har jeg mann, for det andre stoler jeg ikke på ukjente menn.

Skrevet

Hehe, ja sikkert. Jeg har til eksempel aldri tort å reise sammen med et fremmed mannfolk.

Så får du søke etter en dame/jente på din egen alder med noenlunde samme interresser.

Skrevet

Jeg pleier forresten å reise alene og stortrives med det. Må selvsagt ta mine forholdsregler, men jeg lar ikke det ødelegge. Har hatt mange veldig fine ferier og opplevd masse andre ikke har opplevd. Hvis du reiser alene til et sted som ikke bare er turister er det også veldig lett å få kontakt med andre reisende og lokale.

Gjest Sol&Sommer
Skrevet

Jeg pleier forresten å reise alene og stortrives med det. Må selvsagt ta mine forholdsregler, men jeg lar ikke det ødelegge. Har hatt mange veldig fine ferier og opplevd masse andre ikke har opplevd. Hvis du reiser alene til et sted som ikke bare er turister er det også veldig lett å få kontakt med andre reisende og lokale.

Jeg tør ikke å dra alene, er redd for voldtektsforbrytere osv. Må reise sammen med noen, føles mye tryggere.

Skrevet

Går det an å være snill mann MED tiss da? *knis*

Neida, jeg er en barnslig dame i min eh...beste alder (30+)

Finnes mange "snille" tissefanter rundt omkring ;-)

Skrevet

Finnes mange "snille" tissefanter rundt omkring ;-)

Hvor? Hvor? FORT!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...