Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hvorfor er denne kanalen nødt til å spille hver eneste hitlåt 50 ganger pr. dag, til man blir så lei at man har lyst til å spy? Jeg hører mye på radio, og kan med sikkerhet si at ingen av de andre store kanalene - P4 eller Kanal24 (evt. andre mindre "pop-e" kanaler) spiller ihjel hitlåtene i samme grad som P3 gjør. Synd, fordi jeg liker flere av programmene deres. Det fungerer helt motsatt på meg mht. platesalg. Ta f.eks Elvira Nicholaisen, som har gitt ut en helt streit og vellaget pop-plate. Det var i utgangspunktet noe jeg kunne vært tilbøyelig til å kjøpe, i kategorien kommersiell, lett bakgrunnsmusikk. Men nå er det helt utelukket, etter å ha blitt tutet ørene helt fulle i tur og orden av de to hitsinglene hennes, i uke etter uke. Det blir det samme som helvetes tv3, som viste de satans Bertine Zetlitz reklamene som helvetes ofte at helvete skal både fryse til is og gro ferske markjordbær på toppen før noen ser en plate av henne i hylla mi. "............................................" 0 Siter
amber sun Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg er heeeelt uenig med deg. ;-) Jeg hører nesten bare på P3, nettopp fordi de spiller så bra musikk, det er ikke masse reklame (som P4), og det er i tillegg morsomme program som kjører mellom sangene. Radioresepsjonen f eks. Så jeg håper at P3 fortsetter å spille de bra låtene, som Elvira Nikolaisen, Marit Larsen, Gnarls Barklay, Minor Majority osv osv Så det så. ;-P 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Synes P3 er ok, jeg, bortsett fra at de har trommemaskin på mens de leser nyheter. Det får jeg fnatt av og skrur over på P2... 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Synes P3 er ok, jeg, bortsett fra at de har trommemaskin på mens de leser nyheter. Det får jeg fnatt av og skrur over på P2... Synes du det er ok at hver hitsang blir spilt hele jævla tiden? "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg er heeeelt uenig med deg. ;-) Jeg hører nesten bare på P3, nettopp fordi de spiller så bra musikk, det er ikke masse reklame (som P4), og det er i tillegg morsomme program som kjører mellom sangene. Radioresepsjonen f eks. Så jeg håper at P3 fortsetter å spille de bra låtene, som Elvira Nikolaisen, Marit Larsen, Gnarls Barklay, Minor Majority osv osv Så det så. ;-P Det er klart, hvis du ikke har noe behov for variasjon i det hele tatt, så passer det sikkert fint å høre samme sangen 355 ganger pr. dag. "..............................................." 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Synes du det er ok at hver hitsang blir spilt hele jævla tiden? "..........................................." Jeg skifter jo kanal så fort det blir nyheter, så det rekker jeg ikke å irritere meg over ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg skifter jo kanal så fort det blir nyheter, så det rekker jeg ikke å irritere meg over ;-) Uhm...heh? Den skjønte jeg ikke :-) "......................................." 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Uhm...heh? Den skjønte jeg ikke :-) "......................................." Jeg hører med andre ord ganske lite på P3. Hvis noe irriterer meg, skrur jeg over på noe annet. Nyheter med komp, nyheter på samisk, dansebandmusikk etc. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg hører ikke så mye på radioen, det blir til og fra jobb liksom. Derfor syns jeg det er greit at jeg nesten kan være garantert å høre en av go-sangene den tida det tar. Gubben hører på radioen 8 timer i strekk hver dag og boikotter helt klart P3 nå, bortsett fra et program daglig tror jeg. Og på den timen får han dosen med ukens hitlåter. I den gamle bilen vår var det heftig å høre på nyheter på p3. Ordentlig gøy, var det. Men da var vi kanskje litt yngre enn vi er nå... Kanskje p3 prøver litt for hardt å treffe ungfolka? 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg orker heller ikke større doser P3 på grunn av dette. De retter seg mot et yngre publikum, og så har de vel funnet ut at de yngste ikke sitter og hører på radio særlig lenge av gangen, og kjører på med de samme låtene hele dagen. Det er bare vi gamlingene som har tid til å høre på radio hele dagen. Hadde ungdommene gjort det samme hadde de sikkert spydd av Elvira N og Marit Larsen de også:-) 0 Siter
willow Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 du får sende en klage til herr moslet, som la om alle listene da han ble musikksjef i kanalen. jeg er helt enig med deg: jeg liker det ikke. p3 pleide å være mer variert enn som så, men nå har musikkrepetisjonen tidvis gjort dem like trassige som radio1. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Jeg orker heller ikke større doser P3 på grunn av dette. De retter seg mot et yngre publikum, og så har de vel funnet ut at de yngste ikke sitter og hører på radio særlig lenge av gangen, og kjører på med de samme låtene hele dagen. Det er bare vi gamlingene som har tid til å høre på radio hele dagen. Hadde ungdommene gjort det samme hadde de sikkert spydd av Elvira N og Marit Larsen de også:-) Ikke umulig at du har rett der, nei :-) "........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hører bare på NRK Allitd Nyheter....da er jeg forskånet for slike ting :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.