Gå til innhold

Kari Jaquesson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som synes hun er irriterende?

Altfor blid og sunn og sprek, det er nesten så man tenker at det må være noe kunstig ved henne. Ingen mennesker ER sånn.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

11

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

5

• Cinnamona

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, en smule irriterende. Dessuten virket hun litt bitchy i det Tjukkholmen-programmet.

Skrevet

Ja, en smule irriterende. Dessuten virket hun litt bitchy i det Tjukkholmen-programmet.

Det programmet så jeg ikke.

Skrevet

Hun er dum som et brød (helt seriøst). Og hun er også en ganske så arrogant, nedlatende og ufyselig person privat. Jeg hadde lett banket over henne, så lenge jeg kunne kneblet henne.

"........................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det programmet så jeg ikke.

Fikk vel med meg et par episoder.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hun er dum som et brød (helt seriøst). Og hun er også en ganske så arrogant, nedlatende og ufyselig person privat. Jeg hadde lett banket over henne, så lenge jeg kunne kneblet henne.

Kjenner du henne?

Skrevet

Jeg syns hun virker litt slitsom, uten at jeg har latt det gå særligg innpå meg.

Skrevet

Siden hun sikkert trimmer 700 % mer enn meg, synes jeg det er helt natulig at hun virker veldig sprek og har masse energi og godt humør.

Skrevet

Kjenner du henne?

Man skal være forsiktig med å kommentere personligheten til folk man ikke kjenner...:-)

"............................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet

Man skal være forsiktig med å kommentere personligheten til folk man ikke kjenner...:-)

Ok. :)

Skrevet

Ok. :)

Jeg blir faktisk litt småirritert bare jeg ser det ekle trynet hennes på reklamebanneren over her :-)

".............................................."

Skrevet

Hehehehe... Dét hadde frydet meg noe grenseløst. Var så uheldig å få henne som nabo på toget en gang; hun spradet rundt omkring i vogna, plapret som ei papegøye og flashet g-strengen idet hun satte seg på armlena på stolen MIN!

Har aldri fått så dårlig inntrykk av noen før.

Skrevet

Hehehehe... Dét hadde frydet meg noe grenseløst. Var så uheldig å få henne som nabo på toget en gang; hun spradet rundt omkring i vogna, plapret som ei papegøye og flashet g-strengen idet hun satte seg på armlena på stolen MIN!

Har aldri fått så dårlig inntrykk av noen før.

Hva hadde frydet deg? At jeg hadde harvet over henne?

Skrevet

Jeg blir faktisk litt småirritert bare jeg ser det ekle trynet hennes på reklamebanneren over her :-)

".............................................."

Jeg også. Det var derfor jeg startet denne tråden.

Skrevet

Siden hun sikkert trimmer 700 % mer enn meg, synes jeg det er helt natulig at hun virker veldig sprek og har masse energi og godt humør.

Men er det slik at man automatisk får mye energi og godt humør av å trimme mye? Det finnes mange toppidrettsfolk som ikke oppfører seg som Jaquesson.

Jeg synes det er noe kunstig over henne, falsk blidhet eller kunstig smil eller hva det nå er. Man får inntrykk av at hun går inn for å være blid og full av energi hele tiden på en krampaktig måte som ikke er ærlig.

Skrevet

Hun er vel sånn i jobbsammenheng, da.

Det kan godt hende. Det er nok en rolle hun spiller, for jeg nekter å tro at det finnes mennesker som er sånn hele tida.

Skrevet

Hva hadde frydet deg? At jeg hadde harvet over henne?

Å kjære vene, jeg så ikke "over". Leste at du lett hadde "banket henne" :D

Usj.

Skrevet

Det kan godt hende. Det er nok en rolle hun spiller, for jeg nekter å tro at det finnes mennesker som er sånn hele tida.

Det blir jo opp til deg hva du vil tro, da.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...