Gå til innhold

Kari Jaquesson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er det slik at man automatisk får mye energi og godt humør av å trimme mye? Det finnes mange toppidrettsfolk som ikke oppfører seg som Jaquesson.

Jeg synes det er noe kunstig over henne, falsk blidhet eller kunstig smil eller hva det nå er. Man får inntrykk av at hun går inn for å være blid og full av energi hele tiden på en krampaktig måte som ikke er ærlig.

Jeg synes du er veldig forutinntatt.. Men så har jeg problemer med å bare mislike noen sånn helt uten videre.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

11

• Prozak

5

• ShitDiddelyDo

5

• Cinnamona

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Violsa
Skrevet

synes egentlig alle sånne aerobick instruktører og treningsinstruktører er helt superblide og sånn som jaquesson..

de har vel gått på smilekurs eller noe

Skrevet

Å kjære vene, jeg så ikke "over". Leste at du lett hadde "banket henne" :D

Usj.

Heh-heh :-)

Jeg banker ikke folk - spesiellt ikke kvinner, uansett hvor ekle de er :-)

"......................................."

Skrevet

Jeg synes du er veldig forutinntatt.. Men så har jeg problemer med å bare mislike noen sånn helt uten videre.

Ja, jeg vet jeg er forutintatt. Det kan godt hende hun er hyggelig privat.

Skrevet

Det blir jo opp til deg hva du vil tro, da.. :-)

Ja, det er selvsagt opp til meg hva jeg vil tro :)

Skrevet

synes egentlig alle sånne aerobick instruktører og treningsinstruktører er helt superblide og sånn som jaquesson..

de har vel gått på smilekurs eller noe

Ja, det har du forsovidt rett i.

Skrevet

Ja, jeg vet jeg er forutintatt. Det kan godt hende hun er hyggelig privat.

Jeg kan trøste deg med at du har rett, i hvert fall hvis du liker de samme mennesketypene som meg :)

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at du har rett, i hvert fall hvis du liker de samme mennesketypene som meg :)

Har rett i hva? At hun er hyggelig privat?

Skrevet

Har rett i hva? At hun er hyggelig privat?

Nei, det motsatte (se innlegg lenger ned).

Skrevet

Nei, det motsatte (se innlegg lenger ned).

He he, ok.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Om det kvinnfolket der ville jeg nok uttalt meg med hardere ord enn "irriterende".

:)

Skrevet

Om det kvinnfolket der ville jeg nok uttalt meg med hardere ord enn "irriterende".

:)

Skal du komme å ete med oss? Flyfly kokkelerer og jeg har faktisk tre tver i huset om du absolutt skal se på fotballkamp.

Siden du gikk glipp av forrige gang ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Skal du komme å ete med oss? Flyfly kokkelerer og jeg har faktisk tre tver i huset om du absolutt skal se på fotballkamp.

Siden du gikk glipp av forrige gang ;o)

Jeg er syk. :(

Skrevet

Jeg er syk. :(

Du har en god unnskyldning hver gang ;o)

Skrevet

Dattera til Ben Josef må leve opp til familietradisjoner.

Sikkert ingen som husker Ben Josef, restauratøren fra Oslo lenger? En fargerik kranglefant og luring.

Husker ikke hvor han opprinnelig kom fra.

Da Kari hadde trimprogram på morran, og hun viste rompe-knipe-øvelser, da ringte noen bilmekanikere som ville ha mer av dette her på TV. De hadde ofte kaffepause og så på TV på jobben på denne tida.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har en god unnskyldning hver gang ;o)

Egentlig skulle jeg jobbet i natt, men jeg er sykmeldt.

Det er god unnskyldning!

Men det hadde sikkert vært hyggelig det. :)

Skrevet

Litt vel hurtig og sprudlende etter min smak, men jeg synes hun virker sympatisk da:-)

Skrevet

Egentlig skulle jeg jobbet i natt, men jeg er sykmeldt.

Det er god unnskyldning!

Men det hadde sikkert vært hyggelig det. :)

Hey! Skal jeg være her heeelt alene med alle damene da? SÅ syk kan du da ikke være??? ;-)

Skrevet

Men er det slik at man automatisk får mye energi og godt humør av å trimme mye? Det finnes mange toppidrettsfolk som ikke oppfører seg som Jaquesson.

Jeg synes det er noe kunstig over henne, falsk blidhet eller kunstig smil eller hva det nå er. Man får inntrykk av at hun går inn for å være blid og full av energi hele tiden på en krampaktig måte som ikke er ærlig.

Jeg synes hun virker naturlig. Kunstig da kan vi snakke om Carola.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kunstig.

Er vel ordet jeg vil bruke for å beskrive henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...