Gjest mij Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Men er det slik at man automatisk får mye energi og godt humør av å trimme mye? Det finnes mange toppidrettsfolk som ikke oppfører seg som Jaquesson. Jeg synes det er noe kunstig over henne, falsk blidhet eller kunstig smil eller hva det nå er. Man får inntrykk av at hun går inn for å være blid og full av energi hele tiden på en krampaktig måte som ikke er ærlig. Jeg synes du er veldig forutinntatt.. Men så har jeg problemer med å bare mislike noen sånn helt uten videre. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 synes egentlig alle sånne aerobick instruktører og treningsinstruktører er helt superblide og sånn som jaquesson.. de har vel gått på smilekurs eller noe 0 Siter
Prozak Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Å kjære vene, jeg så ikke "over". Leste at du lett hadde "banket henne" Usj. Heh-heh :-) Jeg banker ikke folk - spesiellt ikke kvinner, uansett hvor ekle de er :-) "......................................." 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg synes du er veldig forutinntatt.. Men så har jeg problemer med å bare mislike noen sånn helt uten videre. Ja, jeg vet jeg er forutintatt. Det kan godt hende hun er hyggelig privat. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Det blir jo opp til deg hva du vil tro, da.. :-) Ja, det er selvsagt opp til meg hva jeg vil tro 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 synes egentlig alle sånne aerobick instruktører og treningsinstruktører er helt superblide og sånn som jaquesson.. de har vel gått på smilekurs eller noe Ja, det har du forsovidt rett i. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja, jeg vet jeg er forutintatt. Det kan godt hende hun er hyggelig privat. Jeg kan trøste deg med at du har rett, i hvert fall hvis du liker de samme mennesketypene som meg 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg kan trøste deg med at du har rett, i hvert fall hvis du liker de samme mennesketypene som meg Har rett i hva? At hun er hyggelig privat? 0 Siter
Cinnamona Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har rett i hva? At hun er hyggelig privat? Nei, det motsatte (se innlegg lenger ned). 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Nei, det motsatte (se innlegg lenger ned). He he, ok. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Om det kvinnfolket der ville jeg nok uttalt meg med hardere ord enn "irriterende". 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Om det kvinnfolket der ville jeg nok uttalt meg med hardere ord enn "irriterende". Skal du komme å ete med oss? Flyfly kokkelerer og jeg har faktisk tre tver i huset om du absolutt skal se på fotballkamp. Siden du gikk glipp av forrige gang ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Skal du komme å ete med oss? Flyfly kokkelerer og jeg har faktisk tre tver i huset om du absolutt skal se på fotballkamp. Siden du gikk glipp av forrige gang ;o) Jeg er syk. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg er syk. Du har en god unnskyldning hver gang ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Dattera til Ben Josef må leve opp til familietradisjoner. Sikkert ingen som husker Ben Josef, restauratøren fra Oslo lenger? En fargerik kranglefant og luring. Husker ikke hvor han opprinnelig kom fra. Da Kari hadde trimprogram på morran, og hun viste rompe-knipe-øvelser, da ringte noen bilmekanikere som ville ha mer av dette her på TV. De hadde ofte kaffepause og så på TV på jobben på denne tida. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Du har en god unnskyldning hver gang ;o) Egentlig skulle jeg jobbet i natt, men jeg er sykmeldt. Det er god unnskyldning! Men det hadde sikkert vært hyggelig det. 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Litt vel hurtig og sprudlende etter min smak, men jeg synes hun virker sympatisk da:-) 0 Siter
Rainm@n Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Egentlig skulle jeg jobbet i natt, men jeg er sykmeldt. Det er god unnskyldning! Men det hadde sikkert vært hyggelig det. Hey! Skal jeg være her heeelt alene med alle damene da? SÅ syk kan du da ikke være??? ;-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Men er det slik at man automatisk får mye energi og godt humør av å trimme mye? Det finnes mange toppidrettsfolk som ikke oppfører seg som Jaquesson. Jeg synes det er noe kunstig over henne, falsk blidhet eller kunstig smil eller hva det nå er. Man får inntrykk av at hun går inn for å være blid og full av energi hele tiden på en krampaktig måte som ikke er ærlig. Jeg synes hun virker naturlig. Kunstig da kan vi snakke om Carola. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Kunstig. Er vel ordet jeg vil bruke for å beskrive henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.