Dorthe Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Egentlig skulle jeg jobbet i natt, men jeg er sykmeldt. Det er god unnskyldning! Men det hadde sikkert vært hyggelig det. Nestegang ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hey! Skal jeg være her heeelt alene med alle damene da? SÅ syk kan du da ikke være??? ;-) Det blir nok tøft, men hvis du virkelig innstiller deg på en helkveld med dem alle sammen, helt alene, så går det nok greit. Trikset er å aldri gå tom for øl. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det blir nok tøft, men hvis du virkelig innstiller deg på en helkveld med dem alle sammen, helt alene, så går det nok greit. Trikset er å aldri gå tom for øl. Flyfly har sørga for at det er nok vin, ihvertfall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Flyfly har sørga for at det er nok vin, ihvertfall. Det er godt å høre. Der det er nok vin er det håp. Eller noe i den duren. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det er godt å høre. Der det er nok vin er det håp. Eller noe i den duren. God vin! Båre rød og hvit. Og Rainm@an har fått alvorlig tilfelle av 80-talls retro her. Stakkars Dorthes naboer! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hun er bare sånn på tv, ikke i virkeligheten. Har av forskjellige årsaker truffet på henne i ny og ne - og det stemmer ikke overens med tv-imaget... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Skrevet 25. juni 2006 Hun er bare sånn på tv, ikke i virkeligheten. Har av forskjellige årsaker truffet på henne i ny og ne - og det stemmer ikke overens med tv-imaget... OK, det var vel egentlig det jeg regnet med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.