Gå til innhold

Dagens spørsmål: Hvorfor bytter ikke menn dorull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av denne dagens flora av FU'er.

Hva er det som gjør at nesten alle menn lar den tomme dorullhylsen henge og overlater til andre å bytte rull?

Jeg ser det overalt, - på jobb og i private sammenhenger. Der rullen henger igjen er det en mann som har gått fra den.

Kanskje det er et slags gen som gjør at mange menn har aversjon mot å bytte?

;-P

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Hvor mange menn er plaget med dårlig samvittighet for å overlate til andre å gjøre ting de ikke har lyst til? Hvor mange kvinner? Tror nok det her har noe med oppdragelse å gjøre. Lille Petter har det så travelt, han "glemmer" å henge opp ny. Lille Lise får ros hun husker det i starten. Etter hvert er det en selvfølge at lille Lise ikke løper av gårde før det er gjort. Kanksje det er sånn?

Skrevet

De gidder ikke fordi de ikke ser poenget med å ha en dorullholder. De velger heller å ta en ny rull og plassere den på gulvet, på vasken eller et annet tilfeldig sted.

Det er min teori da..

hare1365380455
Skrevet

Nå svarte jeg nettopp i en annen FU at om dorullen er tom så blir den bare hengende der... Helt til jeg bytter. I morgen skal gjestene få bytte dorull tenker jeg. ;) (Igjen: tuller!)

Gjest trultemor26
Skrevet

Menn ser kun det de vil se. Når dorullen er tom, ser de den ikke lenger. Samme som de ikke ser det halve ett-dags-brødet når det er kjøpt inn et nytt og ferskt, eller de skitne sokkene dem har slengt fra seg på stuegulvet. Jeg kan fortsette i det vide og det brede her..

Skrevet

Forklaringen er såre enkel. De er selvsagt så vant til at mamma/samboer/jentene på hybelhuset/kvinnelige kolleger osv gjør sånt i det skjulte, at de tror det bor en dorullfe i veggen som ordner det etter at de har tatt det siste tørket.

hare1365380455
Skrevet

Menn ser kun det de vil se. Når dorullen er tom, ser de den ikke lenger. Samme som de ikke ser det halve ett-dags-brødet når det er kjøpt inn et nytt og ferskt, eller de skitne sokkene dem har slengt fra seg på stuegulvet. Jeg kan fortsette i det vide og det brede her..

A-ha, det forklarer mye! ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

A-ha, det forklarer mye! ;)

Jepp, det skulle stått i bruksanvisningen som burde fulgt med dem.

hare1365380455
Skrevet

Jepp, det skulle stått i bruksanvisningen som burde fulgt med dem.

Bruksanvisningen som følger med mennene eller varene? :D

Gjest trultemor26
Skrevet

Bruksanvisningen som følger med mennene eller varene? :D

Mennene.. hehe

Eller varene :"Kvinne vær Obs, menn ser ikke de tomme dorullhylsene"

hare1365380455
Skrevet

Mennene.. hehe

Eller varene :"Kvinne vær Obs, menn ser ikke de tomme dorullhylsene"

Kanskje om de hadde lignet en ølboks eller noe?

Gjest trultemor26
Skrevet

Kanskje om de hadde lignet en ølboks eller noe?

Ja, det var ikke dumt! Men her i huset blir heller ikke tomme ølbokser sett av den maskuline part.

Gjest Råvær?
Skrevet

Ett av universetts mysterier har vi her ja!! :)

hare1365380455
Skrevet

Ja, det var ikke dumt! Men her i huset blir heller ikke tomme ølbokser sett av den maskuline part.

Stemmer det... Det skulle vært et bilde av en bikinidame på den, ellers så skulle den lignet er merkelig pc-del.... :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Stemmer det... Det skulle vært et bilde av en bikinidame på den, ellers så skulle den lignet er merkelig pc-del.... :)

Spørs om den noensinne ville blitt kasta da men..

hare1365380455
Skrevet

Spørs om den noensinne ville blitt kasta da men..

Hehe, vi kommer visst ikke videre på dette! Hm...

Gjest trultemor26
Skrevet

Hehe, vi kommer visst ikke videre på dette! Hm...

Vi gjør visst ikke det *s*

;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151074912' post='3179434]

Jeg tror jeg er litt mann *rødme*

Det er ikke bare deg som er litt mann når det gjelder doruller ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...