Gjest trultemor26 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Og den skulle liksom være vanntett da. Snuppa hadde forsynt seg selv av denne vanntette mobiltelefonen av typen Nokia og gjort sitt ypperste på å motbevise dens garantier.. (siden den er vanntett og støtsikker så lot vi henne ha den litt).. og det klarte hun med stort hell. Et tykt lag med sikkel og spytt (som jo er det samme) hadde samlet seg inni displayet. Vi fikk fatt i den før den ble helt drukna, tok den fra hverandre og tørka den etter beste evne.. Den ble ikke HELT som den var gitt! Men funker til tekstmeldinger! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vanntett, men ikke sikkeltett Jeg tror jeg vet hvem hun sms`et med.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vanntett, men ikke sikkeltett Jeg tror jeg vet hvem hun sms`et med.. Hehe, et annet sikledyr? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hehe, et annet sikledyr? Jepp Mobiltelefonen er vel noe av det mest interessante hun kan få tak i. Kanskje de er modne for sine egne nå 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jepp Mobiltelefonen er vel noe av det mest interessante hun kan få tak i. Kanskje de er modne for sine egne nå Hva er det med unger og telefoner tro...? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hva er det med unger og telefoner tro...? Si det.. Hun er 11 mnd, og allerede tar hun telefonen til øret og jabber i vei. Småunger er utrolig interessert i telefoner, men kjøper du en lekemobil til dem er det garantert at den er interessant kun i noen få minutter. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Si det.. Hun er 11 mnd, og allerede tar hun telefonen til øret og jabber i vei. Småunger er utrolig interessert i telefoner, men kjøper du en lekemobil til dem er det garantert at den er interessant kun i noen få minutter. Sånn er de fleste unger jeg har vært borte i. Merkelig... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.