Gå til innhold

Mobiltelefonen tålte ikke sikkel

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Og den skulle liksom være vanntett da. Snuppa hadde forsynt seg selv av denne vanntette mobiltelefonen av typen Nokia og gjort sitt ypperste på å motbevise dens garantier.. (siden den er vanntett og støtsikker så lot vi henne ha den litt).. og det klarte hun med stort hell. Et tykt lag med sikkel og spytt (som jo er det samme) hadde samlet seg inni displayet. Vi fikk fatt i den før den ble helt drukna, tok den fra hverandre og tørka den etter beste evne.. Den ble ikke HELT som den var gitt! Men funker til tekstmeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanntett, men ikke sikkeltett ;) Jeg tror jeg vet hvem hun sms`et med..

Gjest trultemor26
Skrevet

Vanntett, men ikke sikkeltett ;) Jeg tror jeg vet hvem hun sms`et med..

Hehe, et annet sikledyr?

Skrevet

Hehe, et annet sikledyr?

Jepp :) Mobiltelefonen er vel noe av det mest interessante hun kan få tak i.

Kanskje de er modne for sine egne nå ;)

Skrevet

Jepp :) Mobiltelefonen er vel noe av det mest interessante hun kan få tak i.

Kanskje de er modne for sine egne nå ;)

Hva er det med unger og telefoner tro...?

Skrevet

Hva er det med unger og telefoner tro...?

Si det.. Hun er 11 mnd, og allerede tar hun telefonen til øret og jabber i vei.

Småunger er utrolig interessert i telefoner, men kjøper du en lekemobil til dem er det garantert at den er interessant kun i noen få minutter.

Skrevet

Si det.. Hun er 11 mnd, og allerede tar hun telefonen til øret og jabber i vei.

Småunger er utrolig interessert i telefoner, men kjøper du en lekemobil til dem er det garantert at den er interessant kun i noen få minutter.

Sånn er de fleste unger jeg har vært borte i. Merkelig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...