Gjest uten nicket mitt Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Fytte rakkern nå har jeg hjertet i halsen. Har nettopp hatt fyllekjører utenfor hos oss. Det stoppet en bil og ramlende ut kom en mann (godt voksen). Skulle visst tisse og gjorde det rett imot vinduet (som var åpent)på bilen,så ramlet han inn i hekken vår! Hjelpe meg han kunne fort ha kjørt ihjel et barn så masse barn som er ute i gata på denne tiden kl 18 midt i byggefelt!! Dette er så lett gjennkjennelig at nick må utebli. Gi meg en klem dere for tårene står i øya her-jeg ble pissredd. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Huff, så fælt. Regner med du ringte politiet? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vet du hvem han var, eller fikk du tatt bilnummeret? Du bør absolutt ringe politiet sporenstreks!! 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg håper du har ringt politiet. Huff, det hørest ikke morsomt ut. 0 Siter
Gjest uten nicket mitt Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg håper du har ringt politiet. Huff, det hørest ikke morsomt ut. Jo da politiet var her og tok han med seg. Han måtte bæres og løftes inn i bilen. 0 Siter
Gjest uten nicket mitt Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Huff, så fælt. Regner med du ringte politiet? jepp 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jo da politiet var her og tok han med seg. Han måtte bæres og løftes inn i bilen. Bra! 0 Siter
Gjest anonymt nick Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har skjedd mange ganger her, ingen tør å angi noen. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har skjedd mange ganger her, ingen tør å angi noen. Politiet røper ikke hvem som sladrer. Vitner trengs ikke i slike tilfeller hvis det ikke er skjedd en ulykke. Jeg har ringt flere ganger, og ingen har fått vite navnet mitt. Du kan regne med at halvparten av de som f eks gjør rare ting ved parkering er påvirket. På 7-11 gjorde de storfangst en søndag formiddag/morgen. Sivilt politi holdt øye med de som kom for å kjøpe mat. Jeg måtte ta av solbrillene og puste på dem :-) hvitløk er godt å spise på lørdagskvelden! 0 Siter
Gjest uten nicket mitt Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har skjedd mange ganger her, ingen tør å angi noen. Han var ikke herfra, hadde ringt politiet uansett for jeg tenker mer på å verne folk som er i fare enn fyllekjøreren i en sånn situasjon-skulle bare mangle. 0 Siter
Gjest uten nicket mitt Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vet du hvem han var, eller fikk du tatt bilnummeret? Du bør absolutt ringe politiet sporenstreks!! Vi tok bilnøklene fra bilen og politiet fikk dem når de kom hit å hentet fylliken. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Vi tok bilnøklene fra bilen og politiet fikk dem når de kom hit å hentet fylliken. Bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.