puttelull Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Går på Voltaren pga skuldra, og har kastet pakningsvedlegget... Kan man drikke alkohol når man går på disse? 25 mg, 3 ganger i døgnet. På forhånd takk!;-) 0 Siter
Starina Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Hei Dette fant jeg på et annet forum: "Voltaren og alkohol er ikke rusdannende, men du skal være jævlig forsiktig med denne medisinen sammen med alkohol, da denne er meget hard på slim hinnene i magesekken. Og sammen med alkohol blir dette rene batterisyren... og dermed kan du ende opp med et magesår...som er forjævlig vondt..." Men dette er jo sikkert bare i de værste tilfeller da.. Tror ikke det er så farlig å blande disse stoffene. Gikk selv på voltaren for ca. fem år siden. Midt i kuren dro jeg på fest og drakk en god del og jeg merket ingenting dagen derpå (bortsett fra det vanlige da ) Nå fem år etter har ingen av mine organer sviktet og jeg har heller ikke hatt andre alvorlige fysiske plager! Så jeg tror nok at du kan ta deg en øl eller to med god samvittighet 0 Siter
puttelull Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Hei Dette fant jeg på et annet forum: "Voltaren og alkohol er ikke rusdannende, men du skal være jævlig forsiktig med denne medisinen sammen med alkohol, da denne er meget hard på slim hinnene i magesekken. Og sammen med alkohol blir dette rene batterisyren... og dermed kan du ende opp med et magesår...som er forjævlig vondt..." Men dette er jo sikkert bare i de værste tilfeller da.. Tror ikke det er så farlig å blande disse stoffene. Gikk selv på voltaren for ca. fem år siden. Midt i kuren dro jeg på fest og drakk en god del og jeg merket ingenting dagen derpå (bortsett fra det vanlige da ) Nå fem år etter har ingen av mine organer sviktet og jeg har heller ikke hatt andre alvorlige fysiske plager! Så jeg tror nok at du kan ta deg en øl eller to med god samvittighet Takk! Du redda turen, du nå!;-) Chablis på en utekafe i Praha!? Kan man ha det bedre? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.