Gå til innhold

Voltare-alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på Voltaren pga skuldra, og har kastet pakningsvedlegget...

Kan man drikke alkohol når man går på disse? 25 mg, 3 ganger i døgnet.

På forhånd takk!;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Dette fant jeg på et annet forum:

"Voltaren og alkohol er ikke rusdannende, men du skal være jævlig

forsiktig med denne medisinen sammen med alkohol, da denne er meget hard på slim

hinnene i magesekken.

Og sammen med alkohol blir dette rene batterisyren...

og dermed kan du ende opp med et magesår...som er forjævlig vondt..."

Men dette er jo sikkert bare i de værste tilfeller da.. Tror ikke det er så farlig å blande disse stoffene.

Gikk selv på voltaren for ca. fem år siden. Midt i kuren dro jeg på fest og drakk en god del

og jeg merket ingenting dagen derpå (bortsett fra det vanlige da ;)) Nå fem år etter har ingen av mine organer sviktet og jeg har heller ikke hatt andre alvorlige fysiske plager!

Så jeg tror nok at du kan ta deg en øl eller to med god

samvittighet :)

Skrevet

Hei :)

Dette fant jeg på et annet forum:

"Voltaren og alkohol er ikke rusdannende, men du skal være jævlig

forsiktig med denne medisinen sammen med alkohol, da denne er meget hard på slim

hinnene i magesekken.

Og sammen med alkohol blir dette rene batterisyren...

og dermed kan du ende opp med et magesår...som er forjævlig vondt..."

Men dette er jo sikkert bare i de værste tilfeller da.. Tror ikke det er så farlig å blande disse stoffene.

Gikk selv på voltaren for ca. fem år siden. Midt i kuren dro jeg på fest og drakk en god del

og jeg merket ingenting dagen derpå (bortsett fra det vanlige da ;)) Nå fem år etter har ingen av mine organer sviktet og jeg har heller ikke hatt andre alvorlige fysiske plager!

Så jeg tror nok at du kan ta deg en øl eller to med god

samvittighet :)

Takk! Du redda turen, du nå!;-) Chablis på en utekafe i Praha!? Kan man ha det bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...