Gå til innhold

3 keisersnitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det vil i utgangspunktet ikke by på noe problem å få enda et keisersnitt. Du sier at alt gikk bra ved de forrige inngrepene, og da skulle alt ligge til rette for enda et svangerskap og enda et keisersnitt. Komplikasjoner kan man aldri gardere seg mot, men jeg vil ikke tro at du stiller i noen stor risikogruppe på bakgrunn av dine tidligere keisersnitt. Snakk evt. med din lege om dette. Jeg vet jo ikke bakgrunnen for at det ble gjort keisersnitt på deg ved to andledninger, men er ikke utgangspunktet av alvorlig art, f.eks. sykdom hos deg, tror jeg du kan planlegge fritt. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23607-3-keisersnitt/#findComment-99858
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...