Gjest du slette tid Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har du noen gang vært så glad i noen at det faktisk gjør vondt?jeg er det i kjæresten min,vi har det bare flott sammen men jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre for å være god mot han føler en så sterk kjærlighet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.går det ann???hehe.huff:) 0 Siter
Gjest du slette tid Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Slapp av - det roer seg nok snart ;-) hehe:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det går helt fint an! ) Det er så deilig at det gjør vondt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jepp, men det er endel år siden nå ;-) Det roer seg garantert etterhvert, så du slipper å ha det vondt for alltid :-) 0 Siter
zupernova Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja, jeg er det ) kjæresten min er så fantastisk, og blir bare bedre og bedre..hihi. Vi har vært sammen i 1,5 år og det har ikke gitt seg enda i alle fall.. ;o) 0 Siter
zupernova Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det går helt fint an! ) Det er så deilig at det gjør vondt. Helt enig ) Jeg skrev inn og spurte om dette med samboerforhold og eie/leie osv. i høst, og fikk blant annet svar fra deg. Vel, nå er jeg i ferd med å flytte inn, vi leier, og drømmer om å kjøpe sammen om noen år. Det er jo som å ha verdens mest fantastiske drøm, bare at man er våken ;o) 0 Siter
Gjest I rolig forhold kjemisk renset for forelskelse! Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ja, det går fint an! Har hatt det slik to ganger, men det har dessverre ikke blitt noe av det. Lykke til, håper det går godt for deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.