Gå til innhold

forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest du slette tid
Skrevet

Har du noen gang vært så glad i noen at det faktisk gjør vondt?jeg er det i kjæresten min,vi har det bare flott sammen men jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre for å være god mot han føler en så sterk kjærlighet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.går det ann???hehe.huff:)

Videoannonse
Annonse
Gjest du slette tid
Skrevet

Slapp av - det roer seg nok snart ;-)

hehe:)

Skrevet

Det går helt fint an! :o) Det er så deilig at det gjør vondt.

Gjest togli
Skrevet

Jepp, men det er endel år siden nå ;-)

Det roer seg garantert etterhvert, så du slipper å ha det vondt for alltid :-)

Skrevet

Ja, jeg er det :o) kjæresten min er så fantastisk, og blir bare bedre og bedre..hihi. Vi har vært sammen i 1,5 år og det har ikke gitt seg enda i alle fall.. ;o)

Skrevet

Det går helt fint an! :o) Det er så deilig at det gjør vondt.

Helt enig :o) Jeg skrev inn og spurte om dette med samboerforhold og eie/leie osv. i høst, og fikk blant annet svar fra deg. Vel, nå er jeg i ferd med å flytte inn, vi leier, og drømmer om å kjøpe sammen om noen år. Det er jo som å ha verdens mest fantastiske drøm, bare at man er våken ;o)

Gjest I rolig forhold kjemisk renset for forelskelse!
Skrevet

Ja, det går fint an! Har hatt det slik to ganger, men det har dessverre ikke blitt noe av det.

Lykke til, håper det går godt for deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...