Gå til innhold

Grusomme bilder, absolutt ikke for sarte sjeler

Anbefalte innlegg

Gjest Personifica
Skrevet

Surfet litt rundt på nettet. Spontanaborterte i uke 12 for en stund tilbake. Og har vært nysgjerrig på hvor stort fosteret var.

Legger ikke ut linken her, det er for grusomt, men de som har lyst til å ta en tii kan google (verden) og søke på priests of life. Kan vel til dags dato si jeg aldri har sett noe værre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett verre, absolutt... men det var ikke noe hyggelig syn det der nei!

Det sto på det ene bildet at i USA er abort lovlig gjennom hele niende(!) måned av svangerskapet?!!

DET er groteskt det!

Skrevet

Det sto på det ene bildet at i USA er abort lovlig gjennom hele niende(!) måned av svangerskapet?!!

DET er groteskt det!

Hva? Er det lovlig med abort helt til 9. måned? Dvs. drepe fullt utviklede fostre? Så forstår jeg at Bush er mot abort.

Skrevet

DET er groteskt det!

,,,,det er jo DRAP.

Gjest filosofine
Skrevet

Jeg så ikke på bildene, men vil bare legge til at i Storbritannia er det lovlig abort til uke 22 tror jeg... Og et prematurt baby kan overlve om det er født i uke 22-23. Det er grusom det.

Heldigvis er det bare 1% av de abortene som skjer i de siste ukene.

Men selvbestemt abort er jeg likevel for.

Skrevet

Jeg så ikke på bildene, men vil bare legge til at i Storbritannia er det lovlig abort til uke 22 tror jeg... Og et prematurt baby kan overlve om det er født i uke 22-23. Det er grusom det.

24 uker har jeg lest.

Skrevet

Hva? Er det lovlig med abort helt til 9. måned? Dvs. drepe fullt utviklede fostre? Så forstår jeg at Bush er mot abort.

Det sto det på det ene bildet jeg så på... groteskt, retten og sletten!

Skrevet

Det sto det på det ene bildet jeg så på... groteskt, retten og sletten!

Grotesk ja. Jeg lette etter dette på internett i går, og fant en amerikansk informasjonsside for abort. Det stod at reelt er abort kun lov inntil 24. uke (ille nok), men i ekstreme tilfeller (f.eks. fare for morens liv) kan det gjøres senere.

Skrevet

24 uker har jeg lest.

23 er det riktige tallet :-)

"....................................."

Skrevet

,,,,det er jo DRAP.

...og når begynner det å bli drap, da - sammenliknet med tidligere, mener jeg?

"............................................"

Skrevet

...og når begynner det å bli drap, da - sammenliknet med tidligere, mener jeg?

Det er vel drap når fosteret kan overleve utenfor livmoren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

DET er groteskt det!

Niende måned? Det kan vel ikke stemme?

Da kunne de jo like gjerne fått ut ungen naturlig og kverkan.

Skrevet

Det er vel drap når fosteret kan overleve utenfor livmoren.

Ah, så når det kun kan leve i livmoren, så er det ikke drap? Rimelig selektiv "logikk", spør du meg.

hare1365380455
Skrevet

Niende måned? Det kan vel ikke stemme?

Da kunne de jo like gjerne fått ut ungen naturlig og kverkan.

Det gjøres visst også i Russland.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det gjøres visst også i Russland.

Ikke lovlig?

hare1365380455
Skrevet

Det er grusomt. Tenk å ta den ut.

hare1365380455
Skrevet

Ikke lovlig?

På sykehus tror jeg. Jeg så litt av en dokumentar for ikke så lenge siden, og det var helt forferdelig. Om jeg husker rett kunne en baby omtrent bli født og så lå den bare der til den døde (kan det stemme?). Rett meg om noen andre så dette.

ShitDiddelyDo
Skrevet

På sykehus tror jeg. Jeg så litt av en dokumentar for ikke så lenge siden, og det var helt forferdelig. Om jeg husker rett kunne en baby omtrent bli født og så lå den bare der til den døde (kan det stemme?). Rett meg om noen andre så dette.

Høres jo helt jævlig ut.

Men jeg leste deg feil. Hehe, jeg leste deg til at det i Russland faktisk var lov til å føde den og så kverke ungen.

Det der er jo uansett knapt noe bedre.

Gjest grusomt, ja
Skrevet

Slik er det jo her i landet også da.....

Ved feks Downs har man mulighet til å ta abort senere i svangerskapet enn ved vanli abort.

Da kan fostere være i live en liten stund etterpå....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...