Gjest Personifica Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Surfet litt rundt på nettet. Spontanaborterte i uke 12 for en stund tilbake. Og har vært nysgjerrig på hvor stort fosteret var. Legger ikke ut linken her, det er for grusomt, men de som har lyst til å ta en tii kan google (verden) og søke på priests of life. Kan vel til dags dato si jeg aldri har sett noe værre. 0 Siter
Line Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har sett verre, absolutt... men det var ikke noe hyggelig syn det der nei! Det sto på det ene bildet at i USA er abort lovlig gjennom hele niende(!) måned av svangerskapet?!! DET er groteskt det! 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har sett verre, absolutt... men det var ikke noe hyggelig syn det der nei! Det sto på det ene bildet at i USA er abort lovlig gjennom hele niende(!) måned av svangerskapet?!! DET er groteskt det! Hva? Er det lovlig med abort helt til 9. måned? Dvs. drepe fullt utviklede fostre? Så forstår jeg at Bush er mot abort. 0 Siter
stromme Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har sett verre, absolutt... men det var ikke noe hyggelig syn det der nei! Det sto på det ene bildet at i USA er abort lovlig gjennom hele niende(!) måned av svangerskapet?!! DET er groteskt det! ,,,,det er jo DRAP. 0 Siter
Gjest filosofine Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg så ikke på bildene, men vil bare legge til at i Storbritannia er det lovlig abort til uke 22 tror jeg... Og et prematurt baby kan overlve om det er født i uke 22-23. Det er grusom det. Heldigvis er det bare 1% av de abortene som skjer i de siste ukene. Men selvbestemt abort er jeg likevel for. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg så ikke på bildene, men vil bare legge til at i Storbritannia er det lovlig abort til uke 22 tror jeg... Og et prematurt baby kan overlve om det er født i uke 22-23. Det er grusom det. Heldigvis er det bare 1% av de abortene som skjer i de siste ukene. Men selvbestemt abort er jeg likevel for. 24 uker har jeg lest. 0 Siter
Line Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hva? Er det lovlig med abort helt til 9. måned? Dvs. drepe fullt utviklede fostre? Så forstår jeg at Bush er mot abort. Det sto det på det ene bildet jeg så på... groteskt, retten og sletten! 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det sto det på det ene bildet jeg så på... groteskt, retten og sletten! Grotesk ja. Jeg lette etter dette på internett i går, og fant en amerikansk informasjonsside for abort. Det stod at reelt er abort kun lov inntil 24. uke (ille nok), men i ekstreme tilfeller (f.eks. fare for morens liv) kan det gjøres senere. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 24 uker har jeg lest. 23 er det riktige tallet :-) "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 ,,,,det er jo DRAP. ...og når begynner det å bli drap, da - sammenliknet med tidligere, mener jeg? "............................................" 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 23 er det riktige tallet :-) "....................................." Flere nettsider sier 24, bl.a. denne: http://www.abortionusa.com/common.aspx#3 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 ...og når begynner det å bli drap, da - sammenliknet med tidligere, mener jeg? "............................................" Det er vel drap når fosteret kan overleve utenfor livmoren. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har sett verre, absolutt... men det var ikke noe hyggelig syn det der nei! Det sto på det ene bildet at i USA er abort lovlig gjennom hele niende(!) måned av svangerskapet?!! DET er groteskt det! Niende måned? Det kan vel ikke stemme? Da kunne de jo like gjerne fått ut ungen naturlig og kverkan. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det er vel drap når fosteret kan overleve utenfor livmoren. Ah, så når det kun kan leve i livmoren, så er det ikke drap? Rimelig selektiv "logikk", spør du meg. "............................................" 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Niende måned? Det kan vel ikke stemme? Da kunne de jo like gjerne fått ut ungen naturlig og kverkan. Det gjøres visst også i Russland. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det gjøres visst også i Russland. Ikke lovlig? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg så ikke på bildene, men vil bare legge til at i Storbritannia er det lovlig abort til uke 22 tror jeg... Og et prematurt baby kan overlve om det er født i uke 22-23. Det er grusom det. Heldigvis er det bare 1% av de abortene som skjer i de siste ukene. Men selvbestemt abort er jeg likevel for. Det er grusomt. Tenk å ta den ut. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ikke lovlig? På sykehus tror jeg. Jeg så litt av en dokumentar for ikke så lenge siden, og det var helt forferdelig. Om jeg husker rett kunne en baby omtrent bli født og så lå den bare der til den døde (kan det stemme?). Rett meg om noen andre så dette. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 På sykehus tror jeg. Jeg så litt av en dokumentar for ikke så lenge siden, og det var helt forferdelig. Om jeg husker rett kunne en baby omtrent bli født og så lå den bare der til den døde (kan det stemme?). Rett meg om noen andre så dette. Høres jo helt jævlig ut. Men jeg leste deg feil. Hehe, jeg leste deg til at det i Russland faktisk var lov til å føde den og så kverke ungen. Det der er jo uansett knapt noe bedre. 0 Siter
Gjest grusomt, ja Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 På sykehus tror jeg. Jeg så litt av en dokumentar for ikke så lenge siden, og det var helt forferdelig. Om jeg husker rett kunne en baby omtrent bli født og så lå den bare der til den døde (kan det stemme?). Rett meg om noen andre så dette. Slik er det jo her i landet også da..... Ved feks Downs har man mulighet til å ta abort senere i svangerskapet enn ved vanli abort. Da kan fostere være i live en liten stund etterpå.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.