Gå til innhold

Grusomme bilder, absolutt ikke for sarte sjeler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, så når det kun kan leve i livmoren, så er det ikke drap? Rimelig selektiv "logikk", spør du meg.

"............................................"

Det er da drap uansett, men et sted skal jo grensen gå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er det jo her i landet også da.....

Ved feks Downs har man mulighet til å ta abort senere i svangerskapet enn ved vanli abort.

Da kan fostere være i live en liten stund etterpå....

Men ikke så sent som i 9. måned her i landet. Hvis man skal ta abort i Norge etter 16. uke, skal det være fare for morens liv før det innvilges.

Skrevet

Det er da drap uansett, men et sted skal jo grensen gå...

Bra - det var det jeg ville frem til :-)

Bare tull på forsøke å "unnskylde" noe ved å late som om det er noe annet enn det er.

"........................................"

Skrevet

Bra - det var det jeg ville frem til :-)

Bare tull på forsøke å "unnskylde" noe ved å late som om det er noe annet enn det er.

"........................................"

:-)

Skrevet

Flere nettsider sier 24, bl.a. denne:

http://www.abortionusa.com/common.aspx#3

Jeg vet om ei lita jente som overlevde etter å ha blitt født i uke 22. Hun var vanvittig heldig som hadde et team av eksperter til stede på sykehuset akkurat da hun ble født, så hun var på rett sted til rett tid. Hadde ikke de vært der, hadde det gått galt. Hun var forøvrig den tidligst prematurt fødte i landet som har overlevd uke 22.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...