Gå til innhold

Født i 1830, like vakker.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pøh, hun døde sikkert av stress, stakkar. Det hadde kanskje jeg også gjort hvis jeg møtte Steve Irwin i levende live:-/

Skrevet

Pøh, hun døde sikkert av stress, stakkar. Det hadde kanskje jeg også gjort hvis jeg møtte Steve Irwin i levende live:-/

En imam i Oslo likte ikke påkledningen til kona hans.

Imaen kunne ikke se på NRK, det er for umoralsk. Animal Channel er visst bra nok, bortsett fra den lettkledde fruen. Da pleide han slå av en stund.

Skrevet

En imam i Oslo likte ikke påkledningen til kona hans.

Imaen kunne ikke se på NRK, det er for umoralsk. Animal Channel er visst bra nok, bortsett fra den lettkledde fruen. Da pleide han slå av en stund.

Huff ja, man ser jo leggen hennes, og når hun klatrer i fjell hender det at hun blotter knærene også. Skammelig er det!

Skrevet

Huff ja, man ser jo leggen hennes, og når hun klatrer i fjell hender det at hun blotter knærene også. Skammelig er det!

Den stakkars gamle knarken går av skaftet bare han ser en damesykkel, tenker jeg.

Skrevet

Ja, mer slitsom og intens fyr har jeg aldri sett maken til - verken på teve eller i virkeligheten.

Han er ekstrem til å dramatisere for å få selv den minste salamander til å virke skummel og spennende.

Skrevet

Ja, mer slitsom og intens fyr har jeg aldri sett maken til - verken på teve eller i virkeligheten.

Han er ekstrem til å dramatisere for å få selv den minste salamander til å virke skummel og spennende.

Ja, det er i grunnen ganske fascinerende å se på, selv om man blir helt matt etter to minutter:-)

Skrevet

Men ingen lager TV-program om Boltitten. Den er ikke skummel nok.

Skrevet

Ja, det er i grunnen ganske fascinerende å se på, selv om man blir helt matt etter to minutter:-)

Jeg begynner å gjespe etter 2 min.

Skrevet

Finnes det fortsatt sånne kjempeskillpadder på Galapagos? Jeg planlegger å reise dit i vinter.

Skrevet

Finnes det fortsatt sånne kjempeskillpadder på Galapagos? Jeg planlegger å reise dit i vinter.

Det drives oppdrett på stasjonen. Men det fins ingen i frihet lenger.

De største får du hilse på. De er gigantiske.

Skrevet

Det drives oppdrett på stasjonen. Men det fins ingen i frihet lenger.

De største får du hilse på. De er gigantiske.

Kult!

Skrevet

Men ingen lager TV-program om Boltitten. Den er ikke skummel nok.

Boltitten, ja. Jeg hadde en fuglebok som liten, og av en eller annen grunn så var boltitten favoritten min.

Aner ikke hvorfor.

Skrevet

Boltitten, ja. Jeg hadde en fuglebok som liten, og av en eller annen grunn så var boltitten favoritten min.

Aner ikke hvorfor.

Det er et olmt lite beist. Myggen er livredd boltitten.

Skrevet

Det er et olmt lite beist. Myggen er livredd boltitten.

Det er en rovfugl har jeg skjønt, og sjelden sådan. Dersom den er rå på myggen, så kunne vi jo gjerne hatt litt flere av den.

Skrevet

Det er en rovfugl har jeg skjønt, og sjelden sådan. Dersom den er rå på myggen, så kunne vi jo gjerne hatt litt flere av den.

Sett opp kasser for flaggermus og ulike småfugl. Mange av småfuglene plukker mygg i busker og trær om dagen, flaggermusa tar dem i lufta om natten.

Skrevet

Sett opp kasser for flaggermus og ulike småfugl. Mange av småfuglene plukker mygg i busker og trær om dagen, flaggermusa tar dem i lufta om natten.

Vel - flaggermus har jeg ingen intensjon om å lokke til meg.

Usj.

Men fuglekassa har vi i hagen. Og den er i bruk hvert år - uten at jeg vet hvilek fugletype det er. Bare at det nok ikke er boltitt. :)

Skrevet

Vel - flaggermus har jeg ingen intensjon om å lokke til meg.

Usj.

Men fuglekassa har vi i hagen. Og den er i bruk hvert år - uten at jeg vet hvilek fugletype det er. Bare at det nok ikke er boltitt. :)

Heng opp mange. Men er det katter hos deg eller naboene, er det bortkastet. Bare en katt kan gjøre rent bord i 20 fuglekasser. Noen holder kattene inne i utflygingstida, og det hjelper mye.

Skrevet

Heng opp mange. Men er det katter hos deg eller naboene, er det bortkastet. Bare en katt kan gjøre rent bord i 20 fuglekasser. Noen holder kattene inne i utflygingstida, og det hjelper mye.

Ja, katter er det nok av rundt her. Jeg har aldri sett hva som har skjedd med de stakkars små som skal ut for første gang - og velger å ikke tenke på det heller etter å ha lest det du skrev nå.

Stakkars små. :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...