Gå til innhold

Hvem importerer oreo cookies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste tråden om retur av matvarer og tenkte jeg skulle få smisket til meg noen esker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??? Hvordan skal du klare det da.

Vel.... veien blir til mens man går...

Gjest Debra irl
Skrevet

Vel.... veien blir til mens man går...

Vel, noe sånt som dette.

Hei. Var i en deli de luca butikk da jeg var på besøk i Oslo og fant noen utrolig gode kjeks som het Oreo. Her jeg bor er det komplett umulig å få tak i. Har du noe tips til hvordan jeg kan få tak i dem her jeg bor i xxxx?

Hilsen bb71.

Så sender du den avgårde. Kanskje funker, det kanskje ikke.

Skrevet

Vel, noe sånt som dette.

Hei. Var i en deli de luca butikk da jeg var på besøk i Oslo og fant noen utrolig gode kjeks som het Oreo. Her jeg bor er det komplett umulig å få tak i. Har du noe tips til hvordan jeg kan få tak i dem her jeg bor i xxxx?

Hilsen bb71.

Så sender du den avgårde. Kanskje funker, det kanskje ikke.

Sende HVOR er mitt spørsmål da!

Skrevet

Spør på Egon, de har i alle fall verdens deiligste oreokake...!

Gjest Debra irl
Skrevet

hmmm.

tenke tenke.

går i tenkeboksen (som befinner seg på hytta) og svarer deg da.

importøren av oreo må kunne gå an å få tak i. Det pleier jo å stå navn og adresse til importøren på varen.

man får leke frk Detektiv...

Gjest smiske???
Skrevet

Smart Club selger jo diiiigre esker med Oreo cookies....

Skrevet

hmmm.

tenke tenke.

går i tenkeboksen (som befinner seg på hytta) og svarer deg da.

importøren av oreo må kunne gå an å få tak i. Det pleier jo å stå navn og adresse til importøren på varen.

man får leke frk Detektiv...

Hadde gledet meg stor om du kunne leke litt ja!

*håper*

Skrevet

Smart Club selger jo diiiigre esker med Oreo cookies....

....ja....*sukk*

Jeg kan jo sende en mail da og se om de hjelper en kvinne i nød!

Skrevet

Spør på Egon, de har i alle fall verdens deiligste oreokake...!

Tja, det er noen mil til nærmeste Egon da. Muligens bare 4 mil med allikavel....Men jeg kan jo maile dem også da!

Skrevet

Blir nok ikke noen gratisprøver her nei! Fått beskjed om at Meny-kjeden fra 01.09.06 er forpliktet til å ta inn oreo cookies, og Meny har vi her i byen....

*tripper utålmodig*

Gjest Shira12
Skrevet

Blir nok ikke noen gratisprøver her nei! Fått beskjed om at Meny-kjeden fra 01.09.06 er forpliktet til å ta inn oreo cookies, og Meny har vi her i byen....

*tripper utålmodig*

Å er de det, sukk da blir det vanskelig og gå forbi kjekshylla på Meny... De har ikke det her ute nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...