Gjest Muldjord Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 fakta faen, Lev mens du kan! Om 100 år er alle her borte, og innleggene her bare morsom historie. 0 Siter
tonie Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Medborgare, om etthundra år finns du ej längre till. Då har nån annan tagit din stol, det vet du inte av. Du känner varken regn eller sol ner' i din mörka grav. Og det er kanskje like greit?;-) Det var dagens lille Vreeswijk. 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Da ligger vi under torva og dytter opp løvetann. Ikke får vi kaffe heller. Kanskje vi møter igjen slekta eller DOLere på andre siden, og kan fortsette å krangle med dem. 0 Siter
Gjest Muldjord Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja det håper jeg virkelig vi er Har du det travelt? kansje det går troll i ord, fortere enn du tror 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har du det travelt? kansje det går troll i ord, fortere enn du tror Har kanskje en høne å plukke med slekta på andre siden? Noen gamle tanter har etterlatt testamenter som ikke faller i smak. 0 Siter
Elis31 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har kanskje en høne å plukke med slekta på andre siden? Noen gamle tanter har etterlatt testamenter som ikke faller i smak. Nå ble jeg nysgjerrig? 0 Siter
muriel Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Da ligger vi under torva og dytter opp løvetann. Ikke får vi kaffe heller. Kanskje vi møter igjen slekta eller DOLere på andre siden, og kan fortsette å krangle med dem. Ikke jeg. Jeg er spredt for alle vinder. Men - du har nok rett i det med kaffen ( 0 Siter
keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Nå ble jeg nysgjerrig? Har du noen gamle arvetanter som liker å lage trøbbel etter sin død? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.