Gå til innhold

Ikea og service - del ørten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda. Jeg er jo på jakt etter dette nå etterhvert så berømmelige overskapet til kjøkken i hvit Ståt fra Ikea. Ikke lett å bli klok når nett sidene sier "ikke på lager", men kundetelefonen sier "på lager". Chat-vert Christian sa også på lager og håpet steg.

Jeg hadde sendt dem en mail i går og da jeg sto på Jernia i dag (skulle kjøpe vater) ringte telefonen. Det var Viktoria (? Veronika?) fra Ikea!!!! Et ordentlig, lys levende menneske! Jeg trodde jeg skulle ramle om! Joda, skapet har kommet inn på lager på min lokale Ikea, med riktig dør og full pakke!

Det kaller jeg faktisk service gitt!!!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kult å bli oppringt fra et 815nummer syns jeg da, jeg ble oppringt av en mannlig av IKEA-arten tre ganger etter hverandre her om dagen, så fant vi sammen den beste løsningen på problemet som hadde oppstått.

Var nesten litt redd for å lese innlegget ditt nå, har ikke fått med meg noe om det tidligere og var redd du bare hadde møkk å si om ikea-servicen nå. Litt kjedelig etter å ha bestilt kjøkken for over 50 000 kr derfra liksom.

Skrevet

Og det jeg egentlig mente å si, var:

Så flott at det ordnet seg!!

;)

Skrevet

Litt kult å bli oppringt fra et 815nummer syns jeg da, jeg ble oppringt av en mannlig av IKEA-arten tre ganger etter hverandre her om dagen, så fant vi sammen den beste løsningen på problemet som hadde oppstått.

Var nesten litt redd for å lese innlegget ditt nå, har ikke fått med meg noe om det tidligere og var redd du bare hadde møkk å si om ikea-servicen nå. Litt kjedelig etter å ha bestilt kjøkken for over 50 000 kr derfra liksom.

Hun ringte ikke fra et 815-nr, men fra et 66-nr, altså et vanlig telefonnummer. *Sjokkskadet fremdeles*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...