sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Åååååhhh!!!! Øynene hennes....!!!! ...og så ser jeg på L Word og det gjør ikke saken bedre :0) Måtte bare lette (eller lufte?) meg litt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Er det godsavn eller vondsavn? Godsavn - altså når man savner noen man vet man snart får se igjen, er jo bare fint. Men vondsavn (av typen kjærlighetssorg) er helt pyton. L Word er for øvrig en knakende god serie. ;o) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Er det godsavn eller vondsavn? Godsavn - altså når man savner noen man vet man snart får se igjen, er jo bare fint. Men vondsavn (av typen kjærlighetssorg) er helt pyton. L Word er for øvrig en knakende god serie. ;o) Åh, godsavn, må vite L Word er morsom [x] 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Åh, godsavn, må vite L Word er morsom [x] Da får du heller bare nyyyte godsavnet. Hvem er din favoritt i L Word, forresten? Diskuterte det nettopp med ei venninne. ;o) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Da får du heller bare nyyyte godsavnet. Hvem er din favoritt i L Word, forresten? Diskuterte det nettopp med ei venninne. ;o) Ja, må nyte det, men det er nå litt pinsomt også... Brrr. Uff. Ååååh, pffff :0) Favoritt. Mener du av personlighet eller utseendemessig? Eller i en sofistikert kombinasjon? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ja, må nyte det, men det er nå litt pinsomt også... Brrr. Uff. Ååååh, pffff :0) Favoritt. Mener du av personlighet eller utseendemessig? Eller i en sofistikert kombinasjon? Tja...enten sofistikert kombinasjon, eller en utdyping. ;o) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Tja...enten sofistikert kombinasjon, eller en utdyping. ;o) Jeg har kommet til episode 13 i første sesong (i Norge er vel hele sesong sendt på tv, tror jeg) og det ligger til grunn for svaret. Peneste var denne kvinnen som hadde en fling med Tina. I episoden satt de to i en forretningsmiddag. Denne mørkhårede og mulattfargede kvinnen forlot bordet for å gå på toalettet. Hun gikk heller mot bassenget, derfra ringte hun Tina, som da kom bort til henne. Vel, sånt har jeg sansen for. Denne kvinnen var flott, utseendemessig. (Har hørt fra andre at hun får en noe usympatisk rolle i senere episoder). Som person liker jeg nok søsteren til Bet. Tolerant, jordnær. Ikke så allverdens morsom, men jeg tror hun har potensiale Liker generelt de jordnære og snille, som også ser sympatiske ut. Du da? 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg har kommet til episode 13 i første sesong (i Norge er vel hele sesong sendt på tv, tror jeg) og det ligger til grunn for svaret. Peneste var denne kvinnen som hadde en fling med Tina. I episoden satt de to i en forretningsmiddag. Denne mørkhårede og mulattfargede kvinnen forlot bordet for å gå på toalettet. Hun gikk heller mot bassenget, derfra ringte hun Tina, som da kom bort til henne. Vel, sånt har jeg sansen for. Denne kvinnen var flott, utseendemessig. (Har hørt fra andre at hun får en noe usympatisk rolle i senere episoder). Som person liker jeg nok søsteren til Bet. Tolerant, jordnær. Ikke så allverdens morsom, men jeg tror hun har potensiale Liker generelt de jordnære og snille, som også ser sympatiske ut. Du da? De kysset selvfølgelig ved bassenget. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg har kommet til episode 13 i første sesong (i Norge er vel hele sesong sendt på tv, tror jeg) og det ligger til grunn for svaret. Peneste var denne kvinnen som hadde en fling med Tina. I episoden satt de to i en forretningsmiddag. Denne mørkhårede og mulattfargede kvinnen forlot bordet for å gå på toalettet. Hun gikk heller mot bassenget, derfra ringte hun Tina, som da kom bort til henne. Vel, sånt har jeg sansen for. Denne kvinnen var flott, utseendemessig. (Har hørt fra andre at hun får en noe usympatisk rolle i senere episoder). Som person liker jeg nok søsteren til Bet. Tolerant, jordnær. Ikke så allverdens morsom, men jeg tror hun har potensiale Liker generelt de jordnære og snille, som også ser sympatiske ut. Du da? Utseendemessig er den nye dama til Shane vanvittig flott (hun dukker nok ikke opp før senere, latinamerikansk dame som jobber som DJ). Kulhetsmessig er det Shane. Og personlighetsmessig må jeg være med på Kit, søsteren til Bette. I den episoden som ble sendt på norsk TV nå på mandag, var det en helskjønn scene med henne. ;o) Den jeg aller helst kan unnvære, er Jenny (er det ikke det forfatterdama heter, da tro?). Der er det altfor mye issues og stusselige greier. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Utseendemessig er den nye dama til Shane vanvittig flott (hun dukker nok ikke opp før senere, latinamerikansk dame som jobber som DJ). Kulhetsmessig er det Shane. Og personlighetsmessig må jeg være med på Kit, søsteren til Bette. I den episoden som ble sendt på norsk TV nå på mandag, var det en helskjønn scene med henne. ;o) Den jeg aller helst kan unnvære, er Jenny (er det ikke det forfatterdama heter, da tro?). Der er det altfor mye issues og stusselige greier. Har hørt om henne. Jenta som fortalte meg om henne var ikke i stand til å beskrive henne, sa bare "Bedre enn Angelina Jolie" (og jeg i mitt stille sinn tenkte, "Yeah, and who isn't? :0)) Shane, ja, mange lesber som liker henne, tror jeg. Synes ikke det kommer så mye ut av henne, men hun er jo avslappet da. Kit er navnet, ja. Takk! (og haha, jeg skrev visst Bette litt feil hahahehe) Kan du gi et stikkord om hva den helskjønne scenen handler om? Ja, Jenny er ekstremt vinglete. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Har hørt om henne. Jenta som fortalte meg om henne var ikke i stand til å beskrive henne, sa bare "Bedre enn Angelina Jolie" (og jeg i mitt stille sinn tenkte, "Yeah, and who isn't? :0)) Shane, ja, mange lesber som liker henne, tror jeg. Synes ikke det kommer så mye ut av henne, men hun er jo avslappet da. Kit er navnet, ja. Takk! (og haha, jeg skrev visst Bette litt feil hahahehe) Kan du gi et stikkord om hva den helskjønne scenen handler om? Ja, Jenny er ekstremt vinglete. Jeg digger Shane selv om jeg er overveiende hetero, mens min lesbevenninne ikke synes hun er noe å henge på juletreet i det hele tatt. Hm - vil du virkelig jeg skal røpe den helskjønne scenen for deg altså? Nei, jeg tror du skal få ha den til gode til du er kommet til andre sesong. Men det dreier seg altså om at Kit prøver å trekke seg unna en som er interessert i henne, men blir overvunnet på en supersjarmerende måte. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Skrevet 23. juni 2006 Jeg digger Shane selv om jeg er overveiende hetero, mens min lesbevenninne ikke synes hun er noe å henge på juletreet i det hele tatt. Hm - vil du virkelig jeg skal røpe den helskjønne scenen for deg altså? Nei, jeg tror du skal få ha den til gode til du er kommet til andre sesong. Men det dreier seg altså om at Kit prøver å trekke seg unna en som er interessert i henne, men blir overvunnet på en supersjarmerende måte. Det er klart. Om vi oppfatter henne som kul eller ei, avhenger ikke av hva vi selv tiltrekkes av. Bare jeg som formulerte meg litt klønete isted, sikkert. Da skal jeg ha den scenen i bakhodet og følge ekstra godt med når jeg en gang kommer til den episoden Thanks! Lesbevenninna di er sikkert på Rockefeller i kveld? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.