Gjest aug06 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Bare ett lite spørsmål . hva finnes i enden av regnbuen ?? Altså , hva fikk dere fortalt at der finnes,når dere var barn ? 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ble fortalt at den aldri slutter. Når man drar dit det ser ut som den slutter så ser man at den ikke var der allikevel, for da ser det ut som den er et annet sted... 0 Siter
Gjest aug06 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ble også fortalt at der var skattekiste med gull i 0 Siter
zupernova Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Jeg ble fortalt at den aldri slutter. Når man drar dit det ser ut som den slutter så ser man at den ikke var der allikevel, for da ser det ut som den er et annet sted... Den slutter jo faktisk ikke heller..om man ser regnbuen ovenfra ser den ut som en sirkel..ikke spør meg hvordan det skjer, men leste det i et blad som liten ) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Den slutter jo faktisk ikke heller..om man ser regnbuen ovenfra ser den ut som en sirkel..ikke spør meg hvordan det skjer, men leste det i et blad som liten ) Se regnbuen fra solen (som jo serverer strålende og dermed regnbuen), så forstår du sikkert. Husk at solen er rund. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Fikk ikke fortalt noe. Måtte lete selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Som barn trodde jeg det var en skatt i enden av regnbuen. Nå tror jeg den dukker ned ved en liten foss der en halvnaken Angelina Jolie står og dusjer i det friske vannet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Tror ikke jeg ble fortalt noe som helst om det, men mine små tror det er en skatt ved enden av regnbuen ja. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.