Gå til innhold

Regnbuen

Anbefalte innlegg

Gjest aug06
Skrevet

Bare ett lite spørsmål . hva finnes i enden av regnbuen ?? :)

Altså , hva fikk dere fortalt at der finnes,når dere var barn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble fortalt at den aldri slutter. Når man drar dit det ser ut som den slutter så ser man at den ikke var der allikevel, for da ser det ut som den er et annet sted...

Gjest aug06
Skrevet

Jeg ble også fortalt at der var skattekiste med gull i :)

Skrevet

Jeg ble fortalt at den aldri slutter. Når man drar dit det ser ut som den slutter så ser man at den ikke var der allikevel, for da ser det ut som den er et annet sted...

Den slutter jo faktisk ikke heller..om man ser regnbuen ovenfra ser den ut som en sirkel..ikke spør meg hvordan det skjer, men leste det i et blad som liten :o)

sarah bernard
Skrevet

Den slutter jo faktisk ikke heller..om man ser regnbuen ovenfra ser den ut som en sirkel..ikke spør meg hvordan det skjer, men leste det i et blad som liten :o)

Se regnbuen fra solen (som jo serverer strålende og dermed regnbuen), så forstår du sikkert.

Husk at solen er rund.

Gjest a survivor
Skrevet

Fikk ikke fortalt noe.

Måtte lete selv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Som barn trodde jeg det var en skatt i enden av regnbuen. Nå tror jeg den dukker ned ved en liten foss der en halvnaken Angelina Jolie står og dusjer i det friske vannet.

Skrevet

Tror ikke jeg ble fortalt noe som helst om det, men mine små tror det er en skatt ved enden av regnbuen ja. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...