Mrs. Wallace Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Å få kjeft for noe man ikke har gjort, eller at andre får æren for noe man selv har gjort? 0 Siter
DarkPink Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Å få kjeft for noe man ikke har gjort, hvis de aldri får vite at det ikke var du. Men jeg HATER det andre også. Jeg blir furten bare om noen bruker en vits jeg har funnet på uten å oppgi at det var min =p 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Det kommer jo an på om man har mulighet til å si ifra... Får man skylden for noe, kan man av og til forsvare seg. Men det er ofte vanskeligere å rope ut at hey, det var jeg som gjorde det der! Jeg blir lett fornærmet og lei meg om jeg får skylden for noe jeg har gjort eller kritikk jeg ikke forstår spiren til. Jeg føler det også urettferdig å ikke få den æren jeg mener er min. Men samtidig kan det jo faktisk også være at den som får æren også fortjener det. Om ikke for akkurat den saken, så ros som ikke er blitt kreditert tidligere. Jeg heller nok mot at det første er verst, fordi det gir ubalanse i vekten av ros og ris, mens den andre ikke gjør noe fra eller til. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Uff, det avhenger av hva det er. Desto viktigere ting, desto viktigere er det for meg at folk vet at det ikke er jeg som har gjort noe galt og dette vil gå foran behovet for å selv ta æren for ens prestasjoner. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Uff, det avhenger av hva det er. Desto viktigere ting, desto viktigere er det for meg at folk vet at det ikke er jeg som har gjort noe galt og dette vil gå foran behovet for å selv ta æren for ens prestasjoner. Godt poeng! Det er verre ikke å få æren for å ha halt i land en god kontrakt på jobben enn å få skylden for fisen som bikkja slapp. Det må settes i perspektiv, ja. 0 Siter
Sofline Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 At andre får æren for noe man har gjort. Kjeft kan man lettere forsvare seg mot. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 At andre får æren kan jeg leve med. Hvis de kan leve med å ta æren for noe de ikke har "krav" på. Å få kjeft for noe jeg ikke har gjort opplever jeg som verre. For ofte høres det ut som er/ burde være en forklaring bare ut som sutring og unnskyldninger. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det er jo egentlig en ganske god følelse å gå rundt i verden å vite at det noen fikk æren for, det var det man selv som hadde gjort. Da kan man gå rundt å sprade som en anynom mann i gaten, og bare vite at det var en selv som egentlig gjorde det, mens den som får oppstyret vel... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 At noen får æren for noe jeg har gjort..Kjeft takler jeg nok bedre. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.