Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert hun som er ansvarlig for det nye satsningsområdet: fiserier

"Trøndelag, ved de to fylkeskommunene, tok initiativ til et samarbeid med Galicia i Spania og Border, Midland & Western regionen i Irland om havbruk/fiserier"

Hva er et fiseri?

Skrevet

Det er sikkert hun som er ansvarlig for det nye satsningsområdet: fiserier

"Trøndelag, ved de to fylkeskommunene, tok initiativ til et samarbeid med Galicia i Spania og Border, Midland & Western regionen i Irland om havbruk/fiserier"

Hva er et fiseri?

Godt spørsmål. Men rent intuitivt så har jeg ikke noe ønske om å være i nærheten av et fiseri, i alle fall.

sarah bernard
Skrevet

hehe :)

Sikker på at det er skrivefeil da?

Skrevet

Godt spørsmål. Men rent intuitivt så har jeg ikke noe ønske om å være i nærheten av et fiseri, i alle fall.

Selen fiser noe inni granskauen, så det kan hende det har med sel å gjøre. Selgass?

Skrevet

*helt på jordet*

Jeg skjønte ikke noe her jeg.

sarah bernard
Skrevet

*helt på jordet*

Jeg skjønte ikke noe her jeg.

Det gjorde ikke jeg heller med det samme. Les en gang til :)

Skrevet

Det gjorde ikke jeg heller med det samme. Les en gang til :)

Mangler det et "ikke"?

Skrevet

Mangler det et "ikke"?

Sier ordet "reisning" deg noe?

Skrevet

Et sosialt tegn. Som når en katt maler eller hund logrer.

Skrevet

*oppgitt over seg selv*

*lol*

tzatziki1365380058
Skrevet

*oppgitt over seg selv*

*lol*

Men det mangler et ikke også. "Jeg har vært litt kvalm, men ikke mer enn at det har gått ut over jobben..."

Med andre ord HAR det gått utover jobben :) Og det er det sikkert mange som tror henne på...

Skrevet

Men det mangler et ikke også. "Jeg har vært litt kvalm, men ikke mer enn at det har gått ut over jobben..."

Med andre ord HAR det gått utover jobben :) Og det er det sikkert mange som tror henne på...

Det var den jeg tenkte på.. :-)

Skrevet

Det står et "verken" der. -Det har gått ut over verken jobb eller.. uansett puslete setningsoppbygging :o)

Skrevet

haha. en smule underholdende. nå har jeg ikke noen link liggende, men her om dagen brukte aftenposten ordet skivefeil i en artikkel om skrivefeil.

Skrevet

haha. en smule underholdende. nå har jeg ikke noen link liggende, men her om dagen brukte aftenposten ordet skivefeil i en artikkel om skrivefeil.

He he, skriveleif er kanskje mer vanlig, da.

Det er forresten morsomt å søke i google på en del vanlige skrivefeil, og se hvor mange treff man får. F.eks. på Olso.

tzatziki1365380058
Skrevet

Det står et "verken" der. -Det har gått ut over verken jobb eller.. uansett puslete setningsoppbygging :o)

Ja, jommen.... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...