keinstein Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 En attraktiv mann er IKKE: Ærlig, trofast, en omsorgsfull far, tilgjengelig, lyttende, engasjert. Men likegyldig, lat, urimelig, egostisk, sløsete og passe frekk. Akkurat som deg. 0 Siter
Gjest ....nåja vel...... Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Den mest attraktive mannen i hele Norges land er vår statsminister Jens Stoltenberg;) Da tenker jeg på utseende, væremåte og personlighet. jeg greier egentlig ikke å vaske meg etter å ha fått klem og kyss på begge kinn av både far og sønn Stoltenberg denne uken;) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Den mest attraktive mannen i hele Norges land er vår statsminister Jens Stoltenberg;) Da tenker jeg på utseende, væremåte og personlighet. jeg greier egentlig ikke å vaske meg etter å ha fått klem og kyss på begge kinn av både far og sønn Stoltenberg denne uken;) Fetisjisme? Sånt er ikke bra. 0 Siter
Gyda Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 "Akkurat som deg." Jeg føler meg ikke så truffet, akkurat. ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Så feil du kan ta, keinstein! Min mann er: Ærlig, trofast, en omsorgsfull far, tilgjengelig, lyttende, engasjert. Han er ikke: likegyldig, lat, urimelig, egostisk, sløsete og passe frekk. Og jeg finner han særdeles tiltrekkende. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Så feil du kan ta, keinstein! Min mann er: Ærlig, trofast, en omsorgsfull far, tilgjengelig, lyttende, engasjert. Han er ikke: likegyldig, lat, urimelig, egostisk, sløsete og passe frekk. Og jeg finner han særdeles tiltrekkende. Jeg skriver under på den. 0 Siter
DarkPink Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg trodde fortsettelsen skulle være "opptatt eller homo" 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Attraktiv mann? *drømme*... Omsorgsfull, kjærlig men ikke klengende, fast kropp, velduftende, maskulin, har evne til å stå på krava- for sin kvinne, hjelpsom, snill og grei, er ikke tøffelhelt... *drømme videre* ups, hva var spørsmålet??? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hva som er attraktivt er jo smag og behag det da.. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg trodde fortsettelsen skulle være "opptatt eller homo" He he, det trodde jeg også. 0 Siter
lonelyP Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Attraktiv mann er... *tenke* -omsorgsfull for barna sine -opptatt av å holde seg noenlunde i form -gir litt ekstra oppmerksomhet i blant -har hobbyer -samfunnsengasjert -bryr seg om andre mennesker -litt tøff ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Så feil du kan ta, keinstein! Min mann er: Ærlig, trofast, en omsorgsfull far, tilgjengelig, lyttende, engasjert. Han er ikke: likegyldig, lat, urimelig, egostisk, sløsete og passe frekk. Og jeg finner han særdeles tiltrekkende. Halleluja. Eller enig, som det også heter. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg skriver under på den. Men du mener din egen mann og ikke min, håper jeg? ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Men du mener din egen mann og ikke min, håper jeg? ;-) Ja... min egen :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Halleluja. Eller enig, som det også heter. Hehe! Flott at det er flere der ute som også har funnet sine attraktive menn :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ja... min egen :-) Det var godt, så slipper jeg å begynne å trekke egenskapene "trofast og ærlig" i tvil ;-) Jeg syns alltid det er like hyggelig å høre når noen skryter av ektefellene sine, så det er flott at vi er flere som har funnet vår drømmemann! 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det var godt, så slipper jeg å begynne å trekke egenskapene "trofast og ærlig" i tvil ;-) Jeg syns alltid det er like hyggelig å høre når noen skryter av ektefellene sine, så det er flott at vi er flere som har funnet vår drømmemann! Helt enig! Det er altfor mange der ute som klager i stedet for å se det positive. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.