Gå til innhold

Ulykkelig forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelige forelsket
Skrevet

Jeg er ikke kommet noe lenger. Jeg prøvde å ringe ham og han hadde ikke tid å snakke med meg. Typisk, slik er han. Jeg prøver å gå igjennom alle de gangene han har ringt meg og kommet frem til at jeg kunne ha tolket det slik at han var interessert. Kanskje jeg ikke tok hintene og nå er det for seint;( Jeg kommer ikke til å invitere ham ut, det går definitivt ikke.

Huff at livet skal være så vanskelig. Det blir ikke sommerflørt på meg denne sommeren, og jeg må reise bort i jobbsammenhent i to måneder til høsten.

Kanskje livet er best alene for stygge, lettere overvektige, lille meg;(

Videoannonse
Annonse
sarah bernard
Skrevet

Er ikke sommeren bare såvidt startet?

Og hva med mulighetene til å oppleve noe nytt (andre menn) når du skal ut ifb med arbeid?

Gjest ulykkelig forelsket
Skrevet

Er ikke sommeren bare såvidt startet?

Og hva med mulighetene til å oppleve noe nytt (andre menn) når du skal ut ifb med arbeid?

Jeg er forelsket i en eneste mann, og vil ikke se i retning av andre.

Skrevet

Du har valget mellom å la deg synke ned i en endeløs selvmedlidenhet, virkelig drukne deg i egen sorg, legge all skyld på denne mannen og la deg selv forfalle.

Eller! Du kan si at - "jaja, det er han som ikke vet hva han går glipp av!", stikk til frisøren og få en lekker sommersveis, kjøp deg et par nye stilige sommerantrekk og løft hodet! Ta imot flørtende blikk fra andre menn og nyt sommeren!

Lykke til.

Skrevet

Følg lillemus sitt råd, fiff deg opp, ny frisyre og litt fin farge i ansiktet. Kjøp noen pene nette antrekk, og nyt livet.

Han/ og andre (!) ser deg mye lettere når du stråler!

OG IKKE MINST, DU VIL FØLE DEG MYYYE BEDRE AV DET SELV!

Ikke grav deg ned i selvmedlidenhet, men se positivt på livet.

Vi kan alle være langt der nede avogtil, for vi er bare mennesker, men det er kunsten å komme seg opp derfra som er viktig!

Skrevet

Følg lillemus sitt råd, fiff deg opp, ny frisyre og litt fin farge i ansiktet. Kjøp noen pene nette antrekk, og nyt livet.

Han/ og andre (!) ser deg mye lettere når du stråler!

OG IKKE MINST, DU VIL FØLE DEG MYYYE BEDRE AV DET SELV!

Ikke grav deg ned i selvmedlidenhet, men se positivt på livet.

Vi kan alle være langt der nede avogtil, for vi er bare mennesker, men det er kunsten å komme seg opp derfra som er viktig!

Vi kommer til å treffes en del senere i sommer, og jeg graver meg ikke ned. Ja jeg kunne hatt lyst til det i går kveld, men ikke i dag når solen skinner;)

Skrevet

Du har valget mellom å la deg synke ned i en endeløs selvmedlidenhet, virkelig drukne deg i egen sorg, legge all skyld på denne mannen og la deg selv forfalle.

Eller! Du kan si at - "jaja, det er han som ikke vet hva han går glipp av!", stikk til frisøren og få en lekker sommersveis, kjøp deg et par nye stilige sommerantrekk og løft hodet! Ta imot flørtende blikk fra andre menn og nyt sommeren!

Lykke til.

Eller gjøre som jeg gjorde: sove godt i natt og stå opp til en strålende dag;)

Jeg kan godt ta imot flørt fra andre menn, men foreløpig gir jeg ikke opp håpet om at han ser meg igjen. Jeg skal møte han senere og selvom jeg ikke nødvendig er optimistisk så har jeg et håp.

Han er spesiell og har alltid vært. Slik kommer han til å være videre og det må jeg ta i betraktning. Det er en del av det jeg føler tiltrekkende.

Skrevet

Vi kommer til å treffes en del senere i sommer, og jeg graver meg ikke ned. Ja jeg kunne hatt lyst til det i går kveld, men ikke i dag når solen skinner;)

Flott at det svinger oppover for deg!!

Lykke til :-)

Skrevet

Flott at det svinger oppover for deg!!

Lykke til :-)

Spørs det;( Han ringte meg for en time siden og var ganske pratsom som før. Han var sammen med mange mennesker mens jeg sitter her alene;( Noen av de menneskene kjenner jeg. Jeg vet at jeg er en god del eldre enn han.

Skrevet

Spørs det;( Han ringte meg for en time siden og var ganske pratsom som før. Han var sammen med mange mennesker mens jeg sitter her alene;( Noen av de menneskene kjenner jeg. Jeg vet at jeg er en god del eldre enn han.

Vet han hva du føler?

Har du spurt han hvorfor han ringer? Må jo være litt interesse når han tenker på deg mens han er med andre venner?

Er du "plagsomt" mye eldre enn han, er det der problemet ligger?

Skrevet

Vet han hva du føler?

Har du spurt han hvorfor han ringer? Må jo være litt interesse når han tenker på deg mens han er med andre venner?

Er du "plagsomt" mye eldre enn han, er det der problemet ligger?

Nei jeg kommer ikke til å spørre ham hvorfor han ringer meg. Han har en grunn til det og vi prater om det vi holder på med.

Ja for meg er jeg plagsomt mye eldre enn ham, men det plagsomme er at han er godt voksen, mere utdannelse enn de fleste og høy stilling. Han er bestandig omsvermet av jenter/damer i alle aldersgrupper, men det enser han ikke. Ifølge de som har kjent ham lenge så har han hatt kjærester, men det virker som han ikke knytter seg til kvinner eller menn på samme måte som alle andre.

Han er spesiell, veldig intelligent, men ikke på det sosiale området. Han er verdens mest omsorgsfulle venn, og bror og onkel for sin fraskilte lillesøster og hennes barn.

Jeg blir ikke klok på ham;(

Skrevet

Nei jeg kommer ikke til å spørre ham hvorfor han ringer meg. Han har en grunn til det og vi prater om det vi holder på med.

Ja for meg er jeg plagsomt mye eldre enn ham, men det plagsomme er at han er godt voksen, mere utdannelse enn de fleste og høy stilling. Han er bestandig omsvermet av jenter/damer i alle aldersgrupper, men det enser han ikke. Ifølge de som har kjent ham lenge så har han hatt kjærester, men det virker som han ikke knytter seg til kvinner eller menn på samme måte som alle andre.

Han er spesiell, veldig intelligent, men ikke på det sosiale området. Han er verdens mest omsorgsfulle venn, og bror og onkel for sin fraskilte lillesøster og hennes barn.

Jeg blir ikke klok på ham;(

Hvis han har en grunn til å ringe deg, så vet du jo hvorfor. Er det noe dere har felles? Jobbsammenheng?

Er det stor aldersforskjell?

Skrevet

Hvis han har en grunn til å ringe deg, så vet du jo hvorfor. Er det noe dere har felles? Jobbsammenheng?

Er det stor aldersforskjell?

Ikke direkte jobbsammenheng, men poltisk sammenheng.

Det er nøyaktig syv år imellom oss. Vi er over i førtiårene begge to.

Skrevet

Ikke direkte jobbsammenheng, men poltisk sammenheng.

Det er nøyaktig syv år imellom oss. Vi er over i førtiårene begge to.

Ehhh.. Det er jo ikke stor aldersforskjell, men helt normal!!

Skrevet

Ehhh.. Det er jo ikke stor aldersforskjell, men helt normal!!

Hjelper ikke når en mann i førtiårene har så liten interesse for kvinner;(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...