Gjest ulykkelig forelsket Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 Ville dere si at hvis en mann ringer nokså ofte og har noe å snakke om så er han interessert. Hvis han forventer å få betale for meg på en restaurant, selvom det er mange andre tilstede, som takk for hjelp i en sammenheng. Når han sender SMS med nyttårshilsen og på spesielle dager osv. Han har ikke tatt kontakt i ca. fire uker og jeg er urolig, men det er slik han er. Hjelp meg dolere. Hva skal jeg tro? 0 Siter
sarah bernard Skrevet 23. juni 2006 Skrevet 23. juni 2006 La oss forestille oss at dere ble kjærester. Ville du fått nok oppmerksomhet ol av ham da? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Tja, han liker deg åpenbart. Men om det er kjærlighet eller vennskap han føler er jeg litt mer i tvil om. Flørter han med deg, eller er han mer broderlig? 0 Siter
Gjest ulykkelig forelsket Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Tja, han liker deg åpenbart. Men om det er kjærlighet eller vennskap han føler er jeg litt mer i tvil om. Flørter han med deg, eller er han mer broderlig? Han flørter ikke med noen og ikke med meg heller. Han er mer broderlig og det har vært lillebror-storesøster forhold imellom oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.