Gå til innhold

Hvordan forstår hint

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig forelsket
Skrevet

Ville dere si at hvis en mann ringer nokså ofte og har noe å snakke om så er han interessert. Hvis han forventer å få betale for meg på en restaurant, selvom det er mange andre tilstede, som takk for hjelp i en sammenheng. Når han sender SMS med nyttårshilsen og på spesielle dager osv.

Han har ikke tatt kontakt i ca. fire uker og jeg er urolig, men det er slik han er.

Hjelp meg dolere. Hva skal jeg tro?

Videoannonse
Annonse
sarah bernard
Skrevet

La oss forestille oss at dere ble kjærester. Ville du fått nok oppmerksomhet ol av ham da?

Gjest gomle
Skrevet

Tja, han liker deg åpenbart. Men om det er kjærlighet eller vennskap han føler er jeg litt mer i tvil om. Flørter han med deg, eller er han mer broderlig?

Gjest ulykkelig forelsket
Skrevet

Tja, han liker deg åpenbart. Men om det er kjærlighet eller vennskap han føler er jeg litt mer i tvil om. Flørter han med deg, eller er han mer broderlig?

Han flørter ikke med noen og ikke med meg heller. Han er mer broderlig og det har vært lillebror-storesøster forhold imellom oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...