Gjest solveg Skrevet 31. mars 2001 Skrevet 31. mars 2001 For to år siden endte et lengre samboerskap (nesten 10 år), nå har jeg en ny mann og vi venter barn. Alt har vært så fint til nå, er det egentlig enda. Har vært plaget med angst å nerver tidligere og synes drømmene mine nå tenker mye på eks. Han har også ny samboer.Kan det ha med svangerskapet å gjøre? Vi har det jo fint, har snakket med samboer om dette, men han synes jo tydeligvis dette ikke er så moro.Skjønner det godt. har ikke snakket med legen min om angsten etter for 2 år siden, er redd den brukes mot meg. Men hvorfor disse drømmene/tankene om eksen. Det var min "første kjærlighet", men jeg var sikker på at jeg hadde "glemt" ham i en slik sammenheng. Hva kan jeg gjøre? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Nå er ikke jeg noen stor drømmetyder. De som driver med slik har kalt drømmene "Kongeveien til det ubevisste". Hva drømmene om eksen betyr, kan ikke jeg eller noen annen fortelle deg. Men om dette blir for plagsomt for deg, synes jeg du skal ta noen timer sammen med en terapeut hvor dere kan drøfte dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.