Gå til innhold

Jenter? Pakking av skjørt og kjoler til ferien

Anbefalte innlegg

Gjest martamor
Skrevet

Jeg skal pakke kofferten min i dag, men er litt usikker på hvordan jeg skal få pakket skjørt og kjoler som blir krøllete eller får brett på seg når det ligger foldet sammen. Det er jo alltid en mulighet å rulle klesplaggene, men da blir det jo ganske rotete oppi der - eller?

Hva pleier egentlig dere å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er løsningen:

Du _ruller_ klærne sammen! Da blir de ikke krøllete.

jeg har masse erfaring med dette, og irriterte meg over det samme. Fine topper og kjoler som ble krøllete.

Nå har jeg hatt med topper trangt pakket i små bokser på camping, men de var like fine da jeg tok dem ut!

Så RULL dem sammen istedenfor å legge dem vanlig sammen.

:_D

Skrevet

Rulling er en fin måte. Men nå bryr jeg meg ikke om krøllete klær.. :-)

sarah bernard
Skrevet

Som de andre skriver: Rulling er bra. Jo større rull du kan lage, desto bedre.

Gjest hos  oss
Skrevet

Hvis de allikevel blir krøllete, heng dem på badet (på hotellet etc) mens du dusjer (eller lar varmtvannet renne lenge, med døren lukket / viften avslått), så damper du ut krøllene.

Skrevet

Hvis de allikevel blir krøllete, heng dem på badet (på hotellet etc) mens du dusjer (eller lar varmtvannet renne lenge, med døren lukket / viften avslått), så damper du ut krøllene.

Eller lån et strykejern av hotellet... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...