Gjest martamor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg skal pakke kofferten min i dag, men er litt usikker på hvordan jeg skal få pakket skjørt og kjoler som blir krøllete eller får brett på seg når det ligger foldet sammen. Det er jo alltid en mulighet å rulle klesplaggene, men da blir det jo ganske rotete oppi der - eller? Hva pleier egentlig dere å gjøre? 0 Siter
amber sun Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Her er løsningen: Du _ruller_ klærne sammen! Da blir de ikke krøllete. jeg har masse erfaring med dette, og irriterte meg over det samme. Fine topper og kjoler som ble krøllete. Nå har jeg hatt med topper trangt pakket i små bokser på camping, men de var like fine da jeg tok dem ut! Så RULL dem sammen istedenfor å legge dem vanlig sammen. :_D 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Rulling er en fin måte. Men nå bryr jeg meg ikke om krøllete klær.. :-) 0 Siter
sarah bernard Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Som de andre skriver: Rulling er bra. Jo større rull du kan lage, desto bedre. 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hvis de allikevel blir krøllete, heng dem på badet (på hotellet etc) mens du dusjer (eller lar varmtvannet renne lenge, med døren lukket / viften avslått), så damper du ut krøllene. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Hvis de allikevel blir krøllete, heng dem på badet (på hotellet etc) mens du dusjer (eller lar varmtvannet renne lenge, med døren lukket / viften avslått), så damper du ut krøllene. Eller lån et strykejern av hotellet... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.