Gå til innhold

Mange som skal se på paraden i Oslo i dag da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Er vel nok å se på her på DOL vel? :)

Skrevet

Nei, orker ikke å dra ned. Festet litt for heavy i går :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er vel ingen som drar til Oslo for å se en parade når det er fotball-vm klokka 17.00.

Men hvilken parade snakker du om? Jeg har ikke engang fått med meg at det er noen parade i byen i dag.

Skrevet

Det er vel ingen som drar til Oslo for å se en parade når det er fotball-vm klokka 17.00.

Men hvilken parade snakker du om? Jeg har ikke engang fått med meg at det er noen parade i byen i dag.

Homseparade kanskje?

Alle de som ellers i året hyler og bæljer om at de vil bli sett på som alle oss andre og som denne ene gangen i året fremstår som en orgie i lær, lakk og greier. Snodig. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Homseparade kanskje?

Alle de som ellers i året hyler og bæljer om at de vil bli sett på som alle oss andre og som denne ene gangen i året fremstår som en orgie i lær, lakk og greier. Snodig. :o)

Åja. Det leste jeg om for noen uker siden. Skulle ikke den frontes av noen svært kjente homser i år? Boy George eller noe sånt? Eller er han kanskje dau? Han så i hvert fall dau ut sist jeg så ham.

Gjest Aimabel
Skrevet

Åh, nei! Og jeg er glad for at jeg ikke må inn til byen i dag.

sarah bernard
Skrevet

Homseparade kanskje?

"De" eller "vi"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...