Gjest a survivor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Er vel nok å se på her på DOL vel? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nei, orker ikke å dra ned. Festet litt for heavy i går ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det er vel ingen som drar til Oslo for å se en parade når det er fotball-vm klokka 17.00. Men hvilken parade snakker du om? Jeg har ikke engang fått med meg at det er noen parade i byen i dag. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det er vel ingen som drar til Oslo for å se en parade når det er fotball-vm klokka 17.00. Men hvilken parade snakker du om? Jeg har ikke engang fått med meg at det er noen parade i byen i dag. Homseparade kanskje? Alle de som ellers i året hyler og bæljer om at de vil bli sett på som alle oss andre og som denne ene gangen i året fremstår som en orgie i lær, lakk og greier. Snodig. ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Homseparade kanskje? Alle de som ellers i året hyler og bæljer om at de vil bli sett på som alle oss andre og som denne ene gangen i året fremstår som en orgie i lær, lakk og greier. Snodig. ) Åja. Det leste jeg om for noen uker siden. Skulle ikke den frontes av noen svært kjente homser i år? Boy George eller noe sånt? Eller er han kanskje dau? Han så i hvert fall dau ut sist jeg så ham. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Åh, nei! Og jeg er glad for at jeg ikke må inn til byen i dag. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Homseparade kanskje? Alle de som ellers i året hyler og bæljer om at de vil bli sett på som alle oss andre og som denne ene gangen i året fremstår som en orgie i lær, lakk og greier. Snodig. ) "De" eller "vi"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.