Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Han kjører stil.

Det er mer enn man kan si om Flode og de andre ufyseligehetene på bildet øverst, der de reiser landet rundt og lurer unge, uvitende planteungdom over hele landet til å tro at det er de som faktisk er artistene bak Halleluja.

De tidligere gitargutta laget musikk for musikkens skyld. Espen Lind og co. spiller musikk for bankontoens skyld.

Ikke rart selv uteliggere blir forbanna når de forbindes med de folka der.

Skrevet

Han kjører stil.

Det er mer enn man kan si om Flode og de andre ufyseligehetene på bildet øverst, der de reiser landet rundt og lurer unge, uvitende planteungdom over hele landet til å tro at det er de som faktisk er artistene bak Halleluja.

De tidligere gitargutta laget musikk for musikkens skyld. Espen Lind og co. spiller musikk for bankontoens skyld.

Ikke rart selv uteliggere blir forbanna når de forbindes med de folka der.

Enig med deg når det gjelder musikken,enig med Lillebjørn når det gjelder bruk av navnet.

IKKE enig når det gjelder stilen :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med deg når det gjelder musikken,enig med Lillebjørn når det gjelder bruk av navnet.

IKKE enig når det gjelder stilen :o)

Du! Ikke kom her og si på ramme alvor at du ikke heller hadde foretrukket Lillebjørn framfor Kurt! :)

For ikke å snakke om Øystein Sunde og de andre kompisa hans.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er ikke rart at Lillebjørn Nilsen reagerer på at noen andre kalles Gitarkameratene!

Det har forundret meg at de "ekte" Gitarkameratene har tillatt at andre tok over navnet, men nå ser jeg jo at de slett ikke er blitt spurt.

hare1365380455
Skrevet

Det er ikke rart at Lillebjørn Nilsen reagerer på at noen andre kalles Gitarkameratene!

Det har forundret meg at de "ekte" Gitarkameratene har tillatt at andre tok over navnet, men nå ser jeg jo at de slett ikke er blitt spurt.

Så er det vel litt frekt.

Skrevet

Her er jeg faktisk enig med Lillebjørn, uansett hva han ser ut som.

Skrevet

Du! Ikke kom her og si på ramme alvor at du ikke heller hadde foretrukket Lillebjørn framfor Kurt! :)

For ikke å snakke om Øystein Sunde og de andre kompisa hans.

Nei, DER er vi ihvertfall helt på bølgelengde.

ikke fast nick
Skrevet

Mye bedre med de gamle, ekte Gitarkameratene som presenterer sitt eget, originale materiale, fremfor disse drøvtyggende jyplingene som bare kommer med ferdigtygget, kopiert materiale.

Skrevet

Mye bedre med de gamle, ekte Gitarkameratene som presenterer sitt eget, originale materiale, fremfor disse drøvtyggende jyplingene som bare kommer med ferdigtygget, kopiert materiale.

Amen!

Skrevet

Fyren er så dum at jeg mistenker ham for å være hjerneskadet.

"............................................."

Skrevet

I alle dager da - det står jo flere ganger at det ikke er disse juplingene selv som har brukt navnet. Og likevel syter den tilbakestående skjeggapen om at andre "kaller seg" det.

"............................................"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I alle dager da - det står jo flere ganger at det ikke er disse juplingene selv som har brukt navnet. Og likevel syter den tilbakestående skjeggapen om at andre "kaller seg" det.

"............................................"

Jeg er fullt klar over at ikke den unge gruppa selv kaller seg Gitarkameratene.

Det var derfor jeg skrev at de "kalles". Hadde de kalt seg det selv, så hadde jeg skrevet "kaller seg".

Like fullt har jeg tidligere trodd at de "ekte" Gitarkameratene var blitt forespurt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var derfor jeg skrev at de "kalles". Hadde de kalt seg det selv, så hadde jeg skrevet "kaller seg".

Like fullt har jeg tidligere trodd at de "ekte" Gitarkameratene var blitt forespurt.

De utnytter det jo maksimalt, da. Det står jo Gitarkameratene på diverse plakater. Greit nok at det er pressen som fant opp navnet, men de bruker det for alt det er verdt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De utnytter det jo maksimalt, da. Det står jo Gitarkameratene på diverse plakater. Greit nok at det er pressen som fant opp navnet, men de bruker det for alt det er verdt.

Det er det jeg har følelsen av også. På den konserten nylig i Oslo, mener jeg at de ble annonsert som Gitarkameratene.

Skrevet

Men når det kun er et navn media bruker i overskrifter og omtaler etc., så er det jo ikke så rart at ingen har blitt forespurt. Da er det jo ikke et egentlig navn. Og jeg skjønner selvfølgelig at gitarkameratene blir irriterte over det - men nilsen syter og skvaldrer som vanlig i vei som en full mann med hjerneskade, og det blir bare dumt.

"..........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er det jeg har følelsen av også. På den konserten nylig i Oslo, mener jeg at de ble annonsert som Gitarkameratene.

De gjorde det, ja.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

De gjorde det, ja.

Og da kan de ikke godt gjemme seg bak journalister...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og da kan de ikke godt gjemme seg bak journalister...

Nei, det kan de ikke. Og de har vel nevnt det i flere intervjuer også. Ikke at de er Gitarkameratene, riktignok, men at de er de nye Gitarkameratene.

Uansett: Så mange artister sammen. De burde i det minste klare å snekre sammen noen låter sjæl, i stedet for stjæle låter som selv idioter kan lage ok versjoner av.

Det er bare patetisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...