Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forståelse for at han misliker at andre tar seg til rette og bruker et allerede godt innarbeidet navn for alt det er verdt. De gjør jo det selv om JFK nekter aldri så mye for det.

Likevel må jeg si at jeg synes han begynner å bli vel selvhøytidelig og innbilsk på eldre dager. Jeg liker musikken hans veldig godt. Han er min soleklare favoritt her i landet på visefronten, men jeg blir pinlig berørt når jeg hører ham skryte av at musikken hans er pensum og av at Tanta til Beate er _så_ kjent over hele verden. Sånne som han skal ikke skryte sånn. Det er patatisk og uverdig. Kanskje Prozak har rett? Han har jo levd hardt større deler av livet, så kanskje han har fått seg en liten skade et sted i topplokket.

Og ja, han ser veldig uteliggeraktig ut for tida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt ha jeg synes. jeg syntes det var rart at de ble kalt gitarkameratene, men så lenge de faktisk ikke kaller seg det selv og gir ut plater under det navnet burde det jo gå fint. men jo. jeg skjønner jo hva han mener.

Gjest navnetyver
Skrevet

Har ingen problemer med å skjønne hans irritasjon.

Han ligner en uteligger ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har forståelse for at han misliker at andre tar seg til rette og bruker et allerede godt innarbeidet navn for alt det er verdt. De gjør jo det selv om JFK nekter aldri så mye for det.

Likevel må jeg si at jeg synes han begynner å bli vel selvhøytidelig og innbilsk på eldre dager. Jeg liker musikken hans veldig godt. Han er min soleklare favoritt her i landet på visefronten, men jeg blir pinlig berørt når jeg hører ham skryte av at musikken hans er pensum og av at Tanta til Beate er _så_ kjent over hele verden. Sånne som han skal ikke skryte sånn. Det er patatisk og uverdig. Kanskje Prozak har rett? Han har jo levd hardt større deler av livet, så kanskje han har fått seg en liten skade et sted i topplokket.

Og ja, han ser veldig uteliggeraktig ut for tida.

Sikker på at du ikke blander Lillebjørn Nilsen med Finn Kalvik nå? Eller går Lillebjørn også rundt og nevner at han er pensum på skolen i hvert eneste jævla intervju han gjør, sånn Kalvik-faenskapet gjør?

Skrevet

Sikker på at du ikke blander Lillebjørn Nilsen med Finn Kalvik nå? Eller går Lillebjørn også rundt og nevner at han er pensum på skolen i hvert eneste jævla intervju han gjør, sånn Kalvik-faenskapet gjør?

Neida, jeg blander ikke. Lillebjørn gjør det også. Jeg har hørt ham trekke det fram flere ganger i radio og TV. Pinlig verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...