willow Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vi har et "dusjkabinett" som består av fire store, glatte glassplater, der to står fast og to kan beveges ut og inn. jeg sliter med å få bort såperester fra disse, jeg må skrubbe HARDT. er det noen som har noen vasketips, så jeg slipper å slite meg fullstendig ut på disse greiene? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har en egen svamp til dusjkabinettet. Den er grov på ene siden og fin på andre siden. Første runde bruker jeg litt zalo på svampen og skurer forsiktig. Jeg spyler med varmt vann. Neste runde bruker jeg vaskemiddel beregnet for bad. Jeg spyler igjen med varmt vann. Til slutt bruker jeg vindusnalen. Da skal det være rent og pent 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg bruker Jif baderom, spruter på og lar det virke noen minutter før jeg skurer med en grov svamp, så spyler jeg med varmt vann. Det funker helt fint og blir skinnende rent. En gang i blant spruter jeg på klorin som jeg har blandet med vann og lar det virke litt før jeg spyler . 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Zalo og litt salmiakk på svampen. 0 Siter
willow Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Jeg bruker Jif baderom, spruter på og lar det virke noen minutter før jeg skurer med en grov svamp, så spyler jeg med varmt vann. Det funker helt fint og blir skinnende rent. En gang i blant spruter jeg på klorin som jeg har blandet med vann og lar det virke litt før jeg spyler . dere nevner svamper... hva slags svamper er best? så jeg ikke gjør bomkjøp 0 Siter
sheba Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg bruker jif skrubbekrem og en sånn gryteskrubb i skumgummi... ellers i det daglige så har jeg en nal i dusjen og vi drar over glassene med den etter hver dusj, da blir de ikke så vanskelige og gjøre rene:-) 0 Siter
Tonette Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det vi synes er aller best å bruke er sånne hvite svamper fra scotch brite. Swiffer har også noe lignende, men de er dyrere. Tilfører kun vann, og de virker superbra. Ulempen er at de er til engangsbruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.