Gjest Frustrert frue Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Sperret kortet i dag etter en klønete tur på butikken (borte vart kortet...) Hvor lang tid tar det å få nytt kort hvis jeg drar i banken på mandag? Hvis jeg skulle finne igjen mitt, åpner de det med en gang igjen da?? Trenger det jo på ferie og det er ikke lenge til... 0 Siter
lonelyP Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Sperrede kort åpnes ikke igjen. Dette er en sikkerhetsgreie. Sist jeg mistet kortet måtte jeg vente en mnd på å få nytt, men det er noen år tilbake så det kan jo ha endret seg. Kan muligens ha noe å gjøre med om du må få ny konto (hvis kortet ikke kommer til rette) eller bare nytt kort (hvis det sperrede kortet dukker opp i bunn av vesken eller noe). Ikke bli sint på damen i skranken da, banken har sine regler nettopp for at kortbruk skal være sikrest mulig. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Sperrede kort åpnes ikke igjen. Dette er en sikkerhetsgreie. Sist jeg mistet kortet måtte jeg vente en mnd på å få nytt, men det er noen år tilbake så det kan jo ha endret seg. Kan muligens ha noe å gjøre med om du må få ny konto (hvis kortet ikke kommer til rette) eller bare nytt kort (hvis det sperrede kortet dukker opp i bunn av vesken eller noe). Ikke bli sint på damen i skranken da, banken har sine regler nettopp for at kortbruk skal være sikrest mulig. Kjæresten min fikk åpnet kortet etter å ha sperret det. Mange år siden da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.