Meg1365380063 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har ikke lyst til å lage middag, og har veldig lite i kjøleskap og fryser. Butikken stenger om 70 minutter, så jeg kan handle. Men hva skal jeg ha? Hva middag kan anbefales, som er enkel å lage til én person? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har akkurat spist stekte bratwurstpølser i store pølsebrød, men potetsalat og ketchup. Det var nammenam, men ikke akkurat middag da. Bakt potet kan du jo lage deg, med noe du liker oppi. 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Jeg har akkurat spist stekte bratwurstpølser i store pølsebrød, men potetsalat og ketchup. Det var nammenam, men ikke akkurat middag da. Bakt potet kan du jo lage deg, med noe du liker oppi. Tja, alt som må stekes, kokes eller av andre grunner er varmt - er middag! I hvert fall for en sliten student. Middag kan faktisk være kald også... Nå liker jeg ikke pølser altfor godt, men ellers takk for tips - det er i hvert fall enkelt! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Tja, alt som må stekes, kokes eller av andre grunner er varmt - er middag! I hvert fall for en sliten student. Middag kan faktisk være kald også... Nå liker jeg ikke pølser altfor godt, men ellers takk for tips - det er i hvert fall enkelt! Endelig noen som er enig med meg på konklusjonen middag! Jeg turde bare ikke si det høyt ;-) Jeg er en skikkelig pølseelsker da. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg skal ha peppermakrell (alene) med agurksalat. 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Tja, alt som må stekes, kokes eller av andre grunner er varmt - er middag! I hvert fall for en sliten student. Middag kan faktisk være kald også... Nå liker jeg ikke pølser altfor godt, men ellers takk for tips - det er i hvert fall enkelt! Nudelwok - se oppskrift for noen dager siden. Eller hvorfor ikke kjøpe noe fra Fjordland el.? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 First price pizza med ekstra oppå. Jeg har en med ost, skinke, paprika, sopp, fersk oregano og tacokrydder her akkurat nå som jeg skal smelle i meg ) 0 Siter
Klara Q Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Fersk tortellini (sånn pasta med fyll) fra Fjordland med et glass pesto over! Brød og salat til, om du vil. 0 Siter
Starina Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vi spiste rømmegrøt fra Fjordland, kjempegodt Var på tilbud på Ultra til kun 19.90! Løp og kjøp 0 Siter
astridny Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 I kveld skal vi ha reker og ferske loff med masse masjones. :-) 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 I kveld skal vi ha reker og ferske loff med masse masjones. :-) Prøv med skiver av store tomater og tynne skiver hvitløk og masse pepper på også! - Det er sabla godt - og det har jeg lært av DOLs egen Raglan 0 Siter
Meg1365380063 Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Tusen takk for forslag, alle sammen! Ironisk nok ble det pølse og lumpe, enda jeg ikke hadde lyst på det. Ikke var det godt heller. Men i apatiens navn... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Tusen takk for forslag, alle sammen! Ironisk nok ble det pølse og lumpe, enda jeg ikke hadde lyst på det. Ikke var det godt heller. Men i apatiens navn... Lumper liker ikke jeg heller, men pølsene spiser jeg gladelig, helst stekt. ) Vi hadde biff nå i kveld, så nå sitter jeg og nyter ett glass rødvin etter maten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.