Gå til innhold

En strålende dag, pus er hjemme igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pusen er hjemme igjen etter 2 uker på eventyr. Hun ble funnet idag av snille katte-mennesker som ringte med en gang. Jeg ble så glad, så glad når øremerket stemte og jeg kunne gå å hente katten.

Hun har spist godt når hun kom hjem igjen, tydelig veldig sulten og har kost masse. Lå lenge på magen min og bare koste seg og malte.

Tusen takk for de oppmuntrende historiene jeg fikk tidligere i uken. Det nytter å henge opp lapper og lete, for hun har hele tiden holdt seg i nærområdet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess Peach
Skrevet

Åååå, så hyggelig! :) Kos deg masse med pusen din. :)

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg at pusen din har vært borte, men skjønner akkurat hvor glad du er nå! Den ene pusen min var borte i to uker i strekk sommeren for to år siden, og jeg var sikker på at jeg hadde sett ham for siste gang. *hulk* Men visst kom han hjem igjen, og for "egen regning"! *hurra*

Kos deg med pus!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...