Gjest Princess Peach Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nå skjedde det igjen, jeg hadde en deilig drøm, og så våknet jeg. Kjente faktisk at jeg var på vei til å våkne, og presset øynene igjen, men jeg våknet likevel. Frustrert!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hehe, det blir for lite på deg i sommervarmen:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Hehe, det blir for lite på deg i sommervarmen:-) Ja, grmf. Si det til typen du. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja, grmf. Si det til typen du. Da spørs det vel om jeg får meg en på trynet hvis jeg tar opp det emne:-) Det er jo vår så jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke holder på som kaniner:-) *vill i blikket* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Da spørs det vel om jeg får meg en på trynet hvis jeg tar opp det emne:-) Det er jo vår så jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke holder på som kaniner:-) *vill i blikket* Det skjønner ikke jeg heller, men han har lovet å skjerpe seg. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det skjønner ikke jeg heller, men han har lovet å skjerpe seg. Det er bra, du får vifte med en rød klut og se om han brøler som en okse og går på:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det er bra, du får vifte med en rød klut og se om han brøler som en okse og går på:-) Ja, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Det er liksom ikke normalt at dama har mer lyst på sex enn mannen. 0 Siter
mrxx Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Ja, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Det er liksom ikke normalt at dama har mer lyst på sex enn mannen. Det er kanskje ikke det, hvis ikke dette er en myte da:-) Forskjellig lyst er ikke alltid like lett å hanskes med. Men litt selvhjelp er ikke å forakte det heller:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Det er kanskje ikke det, hvis ikke dette er en myte da:-) Forskjellig lyst er ikke alltid like lett å hanskes med. Men litt selvhjelp er ikke å forakte det heller:-) Selvhjelp er vel og bra det, men ikke HELE tiden! Og så er jeg så forbanna prektig at jeg ikke kan være utro i drømme engang. Er det rart jeg blir frustrert? 0 Siter
mrxx Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Selvhjelp er vel og bra det, men ikke HELE tiden! Og så er jeg så forbanna prektig at jeg ikke kan være utro i drømme engang. Er det rart jeg blir frustrert? Hehe, enig at HELE tiden så strekker ikke selvhjelp til. Etter som jeg har skjønt så har det vært nære på at du har fått deg litt i drømmene:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.