Gjest miominmion Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Sliter til tider med dette problemet, og følelsen i kroppen er lite behagelig. Jeg er ikke tilhenger av medikamenter, men respekterer de som bruker det. Ønsker gjerne et godt råd for angsten.... 0 Siter
Gjest jeg vet hva angst er Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det er ikke mulig å gi et godt råd uten å vite hva angsten dreier seg om. Angst er så mye. 0 Siter
Gjest miominmion Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det er ikke mulig å gi et godt råd uten å vite hva angsten dreier seg om. Angst er så mye. Angsten det dreier seg om for meg er indre uro som følge av langvarige nedturer og belastninger. Ergo har jeg bekymringer som ligger inni brystet mitt, hjertebank når jeg skal sove. 0 Siter
Gjest jeg vet hva angst er Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Angsten det dreier seg om for meg er indre uro som følge av langvarige nedturer og belastninger. Ergo har jeg bekymringer som ligger inni brystet mitt, hjertebank når jeg skal sove. Du må engasjere deg i noe du lykkes med. Hva liker du? 0 Siter
Gjest miominmion Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Du må engasjere deg i noe du lykkes med. Hva liker du? Jeg liker friluftsliv, men har liksom ingen som deler min interesse. Prøver å få samboer med, men det er så mye om og men...ellers holder jeg på med en utdanning som opptar mye av tiden min, men har slitt mye i forhold til dette siste året. Nå som jeg har sommerferie har jeg blitt nærmest handlingslammet, og kjenner angsten får mye spillerom. Har også lyst å begynne å ri, men tenker at jeg kanskje er for gammel til den slags. Har også barn, tenåring og en mindre. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg liker friluftsliv, men har liksom ingen som deler min interesse. Prøver å få samboer med, men det er så mye om og men...ellers holder jeg på med en utdanning som opptar mye av tiden min, men har slitt mye i forhold til dette siste året. Nå som jeg har sommerferie har jeg blitt nærmest handlingslammet, og kjenner angsten får mye spillerom. Har også lyst å begynne å ri, men tenker at jeg kanskje er for gammel til den slags. Har også barn, tenåring og en mindre. Begynn og ri da vel! Tanta mi var godt voksen før hun begynte med det! 0 Siter
Gjest jeg vet hva angst er Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg liker friluftsliv, men har liksom ingen som deler min interesse. Prøver å få samboer med, men det er så mye om og men...ellers holder jeg på med en utdanning som opptar mye av tiden min, men har slitt mye i forhold til dette siste året. Nå som jeg har sommerferie har jeg blitt nærmest handlingslammet, og kjenner angsten får mye spillerom. Har også lyst å begynne å ri, men tenker at jeg kanskje er for gammel til den slags. Har også barn, tenåring og en mindre. Det at du har barn har ingen sammenheng med at du ikke gjør hva du har mest lyst til selv. Begynn å ri i morgen og i overmorgen tar du med barn og barnebarn....... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.