Gjest min mening om det Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg hadde hørt så mye positivt om dol, men jamen meg er det lite spennende diskusjon her;( 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Da får du starte en tråd om et emne som du synes er spennendes da, verre er det ikke ) 0 Siter
Gjest min mening om det Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Da får du starte en tråd om et emne som du synes er spennendes da, verre er det ikke ) Det har jeg gjort;( 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Du er faktisk ikke nødt til å lese her, det er helt frivillig ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det har jeg gjort;( Kanskje den tråden ikke var så spennende for mange andre. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg slo hardt tilbake se neste tråd hihi 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Du vet.... kjære venn som skriver under ukjent nick... skal man lage noe spennende... så må man bidra selv vettu... det hjelper iallefall på Dersom du ikke er heldig å treffe på folk som du bare kan sitte å nyte dah hihi 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det har jeg gjort;( Jaja, da får du finne ett annet forum som du synes er spennendes da ) En ting er iallefall sikkert, her inne diskuteres det aller meste ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det har jeg gjort;( "Det har jeg gjort;(" Ja, da er det vel bare én ting å gjøre da: Fortsette å syte. Finn gjerne noe mer å syte om i tillegg - jeg og de aller fleste andre simpelthen _elsker_ folk som syter og klager over at verden ikke innretter seg etter dem. ".........................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Tja, har nok noe med årstiden å gjøre. Ikke så fristende å sitte å kope foran dataen når det er sol og sommer ;-) 0 Siter
Gjest min mening om det Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 "Det har jeg gjort;(" Ja, da er det vel bare én ting å gjøre da: Fortsette å syte. Finn gjerne noe mer å syte om i tillegg - jeg og de aller fleste andre simpelthen _elsker_ folk som syter og klager over at verden ikke innretter seg etter dem. ".........................................." Enten så er du dum eller så er du dummere enn de fleste. Syte gjør du selv når du svarer på den måten. Du liker ikke innlegget mitt og begynner å kjekke deg som en fjortis. Stakkars.... 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Enten så er du dum eller så er du dummere enn de fleste. Syte gjør du selv når du svarer på den måten. Du liker ikke innlegget mitt og begynner å kjekke deg som en fjortis. Stakkars.... *LOL* Du klarte å følge opp syteinnlegget ditt med et enda mer barnslig innlegg. Imponerende :-) "............................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.