Gå til innhold

Hvorfor er dol så lite spennende?

Anbefalte innlegg

Gjest min mening om det
Skrevet

Jeg hadde hørt så mye positivt om dol, men jamen meg er det lite spennende diskusjon her;(

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Da får du starte en tråd om et emne som du synes er spennendes da, verre er det ikke :o)

Gjest min mening om det
Skrevet

Da får du starte en tråd om et emne som du synes er spennendes da, verre er det ikke :o)

Det har jeg gjort;(

Skrevet

Du er faktisk ikke nødt til å lese her, det er helt frivillig :o)

Skrevet

Det har jeg gjort;(

Kanskje den tråden ikke var så spennende for mange andre.

Gjest a survivor
Skrevet

Jeg slo hardt tilbake :) se neste tråd :) hihi

Gjest a survivor
Skrevet

Du vet.... kjære venn som skriver under ukjent nick... skal man lage noe spennende... så må man bidra selv vettu... det hjelper iallefall på :)

Dersom du ikke er heldig å treffe på folk som du bare kan sitte å nyte dah :) hihi

Gjest Shira12
Skrevet

Det har jeg gjort;(

Jaja, da får du finne ett annet forum som du synes er spennendes da :o)

En ting er iallefall sikkert, her inne diskuteres det aller meste ;-)

Skrevet

Det har jeg gjort;(

"Det har jeg gjort;("

Ja, da er det vel bare én ting å gjøre da: Fortsette å syte. Finn gjerne noe mer å syte om i tillegg - jeg og de aller fleste andre simpelthen _elsker_ folk som syter og klager over at verden ikke innretter seg etter dem.

".........................................."

Skrevet

Tja, har nok noe med årstiden å gjøre.

Ikke så fristende å sitte å kope foran dataen når det er sol og sommer ;-)

Gjest min mening om det
Skrevet

"Det har jeg gjort;("

Ja, da er det vel bare én ting å gjøre da: Fortsette å syte. Finn gjerne noe mer å syte om i tillegg - jeg og de aller fleste andre simpelthen _elsker_ folk som syter og klager over at verden ikke innretter seg etter dem.

".........................................."

Enten så er du dum eller så er du dummere enn de fleste. Syte gjør du selv når du svarer på den måten. Du liker ikke innlegget mitt og begynner å kjekke deg som en fjortis. Stakkars....

Skrevet

Enten så er du dum eller så er du dummere enn de fleste. Syte gjør du selv når du svarer på den måten. Du liker ikke innlegget mitt og begynner å kjekke deg som en fjortis. Stakkars....

*LOL* Du klarte å følge opp syteinnlegget ditt med et enda mer barnslig innlegg. Imponerende :-)

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...