Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Fordi man skal trykke på en link for å se hva som står der. Andre fora er slitsomme fordi man får opp alt på en gang. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Må vel være fordi vi er her...? Nettopp godt sagt! 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Fordi man skal trykke på en link for å se hva som står der. Andre fora er slitsomme fordi man får opp alt på en gang. Det er jeg enig i - jeg skjønner ikke hvorfor alle forum skal være un-threaded? Løsningen her er mye bedre, spør du meg. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det er jeg enig i - jeg skjønner ikke hvorfor alle forum skal være un-threaded? Løsningen her er mye bedre, spør du meg. Dol er foreløpig det første forumet jeg har vært borte i som har denne løsningen, og derfor det eneste forumet jeg gidder skrive på. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Dol er foreløpig det første forumet jeg har vært borte i som har denne løsningen, og derfor det eneste forumet jeg gidder skrive på. Userfriendly har en løsning som i prinsippet er lik, bare litt enklere (gammel side, som ikke har sett behovet for å fornye seg - herlig :-) http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20060624 ".............................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Userfriendly har en løsning som i prinsippet er lik, bare litt enklere (gammel side, som ikke har sett behovet for å fornye seg - herlig :-) http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20060624 ".............................................." Godt navn! 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Godt navn! Glimrende side. Daglige striper tilbake itl 1997 :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nettopp godt sagt! Det er virkelig mange hyggelig folk her. Og saftige diskusjoner til tider. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det er virkelig mange hyggelig folk her. Og saftige diskusjoner til tider. Hva er forskjellen på en diskusjon og en saftig diskusjon? hehe.... 0 Siter
flisa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det heter "jo", ikke med h bak.. Ikke når man mener JOH! - for det bruker jeg ogsp - tilogmed JOHSJ! 0 Siter
Gjest je-sus-s Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Denne er bedre: http://www.betania-sokndal.no/default.asp 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det heter "jo", ikke med h bak.. hah! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Denne er bedre: http://www.betania-sokndal.no/default.asp Tusen takk for en fin nettside! Må Jesus velsigne deg! Guds fred. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det er jeg enig i - jeg skjønner ikke hvorfor alle forum skal være un-threaded? Løsningen her er mye bedre, spør du meg. Jeg synes denne løsningen er prima når jeg bare logger meg på via hjemmemaskinen. Det som er dumt er at man ikke ser hvilke innlegg man har lest og ikke lest når man logger seg inn via andre maskiner. 0 Siter
Prozak Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg synes denne løsningen er prima når jeg bare logger meg på via hjemmemaskinen. Det som er dumt er at man ikke ser hvilke innlegg man har lest og ikke lest når man logger seg inn via andre maskiner. "Det som er dumt er at man ikke ser hvilke innlegg man har lest og ikke lest når man logger seg inn via andre maskiner." Det er klart. Men det er jo også teknisk umulig, med mindre man skriver om ganske mye av applikasjonen i bakgrunnen, og gjør det slik at man _må_ være logget inn for å lese innlegg etc. "............................................" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 "Det som er dumt er at man ikke ser hvilke innlegg man har lest og ikke lest når man logger seg inn via andre maskiner." Det er klart. Men det er jo også teknisk umulig, med mindre man skriver om ganske mye av applikasjonen i bakgrunnen, og gjør det slik at man _må_ være logget inn for å lese innlegg etc. "............................................" Jepp. Egentlig er det bare bra, for da gidder jeg ikke å dole på jobb. 0 Siter
Gjest aldåra Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Nettopp godt sagt! Kan ikke du ta deg en pause nå, og gjøre noe nyttig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.