Gå til innhold

2 dager gikk det å få pass

Anbefalte innlegg

Gjest dritbra
Skrevet

Vi bestillte pas på tordag og i dag lå det i postkassa.Det gikk fort,synes jeg.Bor i Trondheim og dem sa 10 virkedager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre, ungene sine pass gikk nylig ut. Og vi skal jo snart reise, så det begynner å haste. Her sier de 14 dager og det er ikke stort mer enn det til ferien. Det er sånne ting man bestandig tenker på i siste liten....

Gjest dritbra
Skrevet

Godt å høre, ungene sine pass gikk nylig ut. Og vi skal jo snart reise, så det begynner å haste. Her sier de 14 dager og det er ikke stort mer enn det til ferien. Det er sånne ting man bestandig tenker på i siste liten....

jeg gikk rundt å temkte på det i mange dager før jeg fikk tid å ordne det.Vanskelig å få tid når man jobber og ungene må jo være med når man skal ha pass.Det eneste styret var å få tatt passbilde.Neste gang går jeg til fotograf

Skrevet

jeg gikk rundt å temkte på det i mange dager før jeg fikk tid å ordne det.Vanskelig å få tid når man jobber og ungene må jo være med når man skal ha pass.Det eneste styret var å få tatt passbilde.Neste gang går jeg til fotograf

Ja det er et styr å få pass, ukurante åpningstider har de også. Og det var laaaang kø....men nå er det noen år til neste gang heldigvis! Godt med alt som er gjort!

Gjest dritbra
Skrevet

Ja det er et styr å få pass, ukurante åpningstider har de også. Og det var laaaang kø....men nå er det noen år til neste gang heldigvis! Godt med alt som er gjort!

Jeg svettet ganske mye når jeg skulle ta passbilde av sønnen min i en sånn automat og køen bak meg var lang.Men er lettet nå over at alt gikk greit og at vi har fått passene

Skrevet

Jeg svettet ganske mye når jeg skulle ta passbilde av sønnen min i en sånn automat og køen bak meg var lang.Men er lettet nå over at alt gikk greit og at vi har fått passene

Hehe....ja det gjorde jeg også. Minsten var ikke akkurat villig, de må se rett i kamera og han nektet å se for han ville ikke ha "blinket" i øynene, så jeg måtte stå der og overtale ham mens køen vokste bak meg.

Skrevet

Det har tatt bare to dager de gangene jeg har skulle hatt nye pass til meg og barna i Trondheim også. Må vel til pers igjen til høsten, da går passene til barna ut...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...