Gjest dritbra Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vi bestillte pas på tordag og i dag lå det i postkassa.Det gikk fort,synes jeg.Bor i Trondheim og dem sa 10 virkedager 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Godt å høre, ungene sine pass gikk nylig ut. Og vi skal jo snart reise, så det begynner å haste. Her sier de 14 dager og det er ikke stort mer enn det til ferien. Det er sånne ting man bestandig tenker på i siste liten.... 0 Siter
Gjest dritbra Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Godt å høre, ungene sine pass gikk nylig ut. Og vi skal jo snart reise, så det begynner å haste. Her sier de 14 dager og det er ikke stort mer enn det til ferien. Det er sånne ting man bestandig tenker på i siste liten.... jeg gikk rundt å temkte på det i mange dager før jeg fikk tid å ordne det.Vanskelig å få tid når man jobber og ungene må jo være med når man skal ha pass.Det eneste styret var å få tatt passbilde.Neste gang går jeg til fotograf 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 jeg gikk rundt å temkte på det i mange dager før jeg fikk tid å ordne det.Vanskelig å få tid når man jobber og ungene må jo være med når man skal ha pass.Det eneste styret var å få tatt passbilde.Neste gang går jeg til fotograf Ja det er et styr å få pass, ukurante åpningstider har de også. Og det var laaaang kø....men nå er det noen år til neste gang heldigvis! Godt med alt som er gjort! 0 Siter
Gjest dritbra Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ja det er et styr å få pass, ukurante åpningstider har de også. Og det var laaaang kø....men nå er det noen år til neste gang heldigvis! Godt med alt som er gjort! Jeg svettet ganske mye når jeg skulle ta passbilde av sønnen min i en sånn automat og køen bak meg var lang.Men er lettet nå over at alt gikk greit og at vi har fått passene 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg svettet ganske mye når jeg skulle ta passbilde av sønnen min i en sånn automat og køen bak meg var lang.Men er lettet nå over at alt gikk greit og at vi har fått passene Hehe....ja det gjorde jeg også. Minsten var ikke akkurat villig, de må se rett i kamera og han nektet å se for han ville ikke ha "blinket" i øynene, så jeg måtte stå der og overtale ham mens køen vokste bak meg. 0 Siter
Line Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Det har tatt bare to dager de gangene jeg har skulle hatt nye pass til meg og barna i Trondheim også. Må vel til pers igjen til høsten, da går passene til barna ut... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.