flisa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Erstatning skal jeg være enig i ja. Men det blir aldri det samme som ansikt-til-ansikt.. det er en helt annen verden. FORDELEN er at du kan logge av når du vil være alene -det kan man ikke når man har besøk hehe 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 FORDELEN er at du kan logge av når du vil være alene -det kan man ikke når man har besøk hehe Sant nok... men så er jo DOL noe vesens annet også da... det er jo egentlig som en radio... som man kan ringe til på en måte.... men man hører ikke stemmene til de andre... derfor blir det så enda mye mer upersonlig.... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Vellykket er vel et relativt begrep da. Vellykket er vel den som har det godt med seg selv, eller hva? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg ser i grunnen på meg selv som ganske "vellykket". Har familie og mange venner å være glad i. Dessuten trives jeg godt med livet mitt :-) Allikevel liker jeg å være på DOL. Jeg er veldig sosial og liker småprating om alt og ingenting ;-) Dol er selvsagt kjempefint også for de som føler seg ensomme. Ensomheten blir ikke så sterk når man har noen å prate med, det være seg i RL eller her inne. *klem til deg* 0 Siter
Gjest Avena sativa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nei, for kanskje vi som sitter her blant de som er på bunnen, eller på toppen... Hvem vet? 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg er ikke ensom. Akkurat nå bor jeg i en by jeg ikke kjenner så mange i (flytte, flytte), så jeg har ikke så mye å gjør om kveldene, men jeg trives i mitt eget selskap. Jeg er mer på dol når jeg er alene enn når kjæresten er hjemme da. 0 Siter
Gjest den ensomme Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Har du fortalt psykologen din at du er ensom? Har vært mye ensom - mye mer ensom enn jeg har vært alene riktignok, men det finnes en vei ut, men den er innebærer åpenhet og en del sjanser dessverre! Men det er verd det! Selvfølgeglig har jeg fortalt at jeg er ensom, men hun kan ikke gjøre noe med det........... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.