Gå til innhold

Hvor mye dopapir bruker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest ja jeg kjeder meg :-)
Skrevet

Vi er 2 voksne og 1 barn(5år)og vi bruker ca en lambi rull pr dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker mer enn det tror jeg, vi er 1 voksen + 2 barn, 13 og 6 år. Men så har vi mye besøk også da, guttene har kompiser på besøk daglig og det hender jo at de låner doen.

Hehe.....litt av et tema på en lørdagskveld da, men jeg kjeder meg også :o)

Gjest fregnefjes
Skrevet

Vi bruker mer enn det tror jeg, vi er 1 voksen + 2 barn, 13 og 6 år. Men så har vi mye besøk også da, guttene har kompiser på besøk daglig og det hender jo at de låner doen.

Hehe.....litt av et tema på en lørdagskveld da, men jeg kjeder meg også :o)

Når det er fotball på tv så kjeder jeg meg også

Gjest fregnefjes
Skrevet

Vi bruker ca 1 rull om dagen.Er 2 voksne og 1 barn

Skrevet

Det går ca 1 rull pr dag. (noen dager mer, noen dager litt mindre....) Vi er 3 (4) voksne.

Angelica :o)
Skrevet

Ha ha ha ha haha ..

Dagens tråd!

Jeg vet ikke hvor mye jeg bruker. Skal begynne å føre statistikk!

Skrevet

Når det er fotball på tv så kjeder jeg meg også

Ja fotball er kjipt! Men jeg så programmet om Beckham på TV2. Syns han virket så sympatisk, fikk et helt annet inntrykk av ham i det programmet enn det vi vanligvis får i media.

Gjest Shira12
Skrevet

Før jeg ble oprert (har en blæresykdom) så brukte jeg sikkert en rull alene om dagen.

Nå, kanskje litt under en rull om dagen, vi er 2 voksne og ett barn.

Skrevet

Har ikke den fjerneste anelse, dessverre. Men det går nok mer ved bommelom enn ved bimmelim (hehe)

Gjest trultemor26
Skrevet

En hel rull hørtes da veldig mye ut! Vi er 2 voksne (barnet bruker ikke dopapir ennå) og vi kan klare oss på en rull i flere dager.

Gjest fregnefjes
Skrevet

Ja fotball er kjipt! Men jeg så programmet om Beckham på TV2. Syns han virket så sympatisk, fikk et helt annet inntrykk av ham i det programmet enn det vi vanligvis får i media.

Jeg fikk ikke med meg det programmet.Det var dumt for at det inntrykket jeg har av han er at han er en oppblåst,blærete fyr

mariaflyfly
Skrevet

Jeg liker han! Men har liten sans for kona hans.

Skrevet

Helt enig - han var så rolig og avslappet, virket veldig sympatisk.

Skrevet

En hel rull hørtes da veldig mye ut! Vi er 2 voksne (barnet bruker ikke dopapir ennå) og vi kan klare oss på en rull i flere dager.

Det er ungene som #setter fart" i dorullen.

Skrevet

En hel rull pr. dag? Det var mye!

Hadde ikke guttungen hele tiden putta rullene i do eller lekt med dem i vasken, så hadde vi nok holdt oss på 2-3 ruller uka. Da er det 2 voksne og 2 barn som er papirbrukere. Så bruker jeg dopapir når jeg tørker litt overfladisk over speil og sånn.

Gjest trultemor26
Skrevet

Det er ungene som #setter fart" i dorullen.

Ja, det var det jeg tenkte ;) Jeg husker meg selv da jeg var liten.. dro hardt i papirenden og venta til rullen stoppa av seg selv, rev av og tørka meg. Denne prosedyren gjentok jeg 2-3 ganger per dobesøk.

Skrevet

Jeg liker han! Men har liten sans for kona hans.

ja hun har ikke jeg heller sansen for, men det kan jo hende hun også er annerledes enn det vi får se i media, de fleste er i grunnen det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...