Gå til innhold

Hvor mye dopapir bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte ;) Jeg husker meg selv da jeg var liten.. dro hardt i papirenden og venta til rullen stoppa av seg selv, rev av og tørka meg. Denne prosedyren gjentok jeg 2-3 ganger per dobesøk.

Man kan slå rullen flat før man henger den opp - da går ikke det *gjerrig og lur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke med meg det programmet.Det var dumt for at det inntrykket jeg har av han er at han er en oppblåst,blærete fyr

Ja det er jo ofte sånn han blir fremstilt, men i det programmet var han skikkelig sympatisk. Jeg har faktisk snakket med han i virkeligheten, og da var han kjempekoselig, det var helt i starten av karrieren hans og jeg hadde ingen aning om hvem han var. Ser jo nesten aldri fotball, hehe....

Gjest trultemor26
Skrevet

Man kan slå rullen flat før man henger den opp - da går ikke det *gjerrig og lur*

Smart! Det må jeg huske på når det blir flere dobrukere her.

Gjest Flystripa
Skrevet

*tørker lattertårer*

Aner ikke statistikken der, gitt. Har to toaletter, vanskelig å holde styr på - skal be ungene og kaillen skrive opp antall tørk pr dobesøk. *ler*

Gjest togli
Skrevet

Oh, takk for tipset!

Toåringen elsker å sette fart på dorullene her i huset....

Skrevet

Oh, takk for tipset!

Toåringen elsker å sette fart på dorullene her i huset....

Det må være alderen. Min toårige søster elsker å putte masse dopapir i do. :-)

Gjest togli
Skrevet

Det må være alderen. Min toårige søster elsker å putte masse dopapir i do. :-)

Ja, det kan nesten virke sånn. Det er skikkelog kult å skylle ned i do også!

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, det var det jeg tenkte ;) Jeg husker meg selv da jeg var liten.. dro hardt i papirenden og venta til rullen stoppa av seg selv, rev av og tørka meg. Denne prosedyren gjentok jeg 2-3 ganger per dobesøk.

Hihi, der fikk du meg til å humre godt her jeg sitter :P

Skrevet

Ja, det kan nesten virke sånn. Det er skikkelog kult å skylle ned i do også!

Dopapir er fasinerende. Når hun har sølt noe fyker hun inn på badet og henter dopapir for å tørke opp med, men da er det bare ett eller to flak hun henter.

Gjest togli
Skrevet

Dopapir er fasinerende. Når hun har sølt noe fyker hun inn på badet og henter dopapir for å tørke opp med, men da er det bare ett eller to flak hun henter.

Jepp, akkurat som min toåring!

For tiden må hun også stadig vekk hente dopapir for å tørke bort snørret sitt (som ikke er der..)

Skrevet

Jepp, akkurat som min toåring!

For tiden må hun også stadig vekk hente dopapir for å tørke bort snørret sitt (som ikke er der..)

Det gjør denne toåringen også... :-)

Skrevet

jeg har en dorull lenge, kanskje en uke. Men jeg jeg bruker sikkert mer dorull på jobb!

Gjest Milla83
Skrevet

Vi er 3 voksne,bruker 1-2 ruller om dagen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...