flisa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ja, det var det jeg tenkte Jeg husker meg selv da jeg var liten.. dro hardt i papirenden og venta til rullen stoppa av seg selv, rev av og tørka meg. Denne prosedyren gjentok jeg 2-3 ganger per dobesøk. Man kan slå rullen flat før man henger den opp - da går ikke det *gjerrig og lur* 0 Siter
Aryane Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg fikk ikke med meg det programmet.Det var dumt for at det inntrykket jeg har av han er at han er en oppblåst,blærete fyr Ja det er jo ofte sånn han blir fremstilt, men i det programmet var han skikkelig sympatisk. Jeg har faktisk snakket med han i virkeligheten, og da var han kjempekoselig, det var helt i starten av karrieren hans og jeg hadde ingen aning om hvem han var. Ser jo nesten aldri fotball, hehe.... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Man kan slå rullen flat før man henger den opp - da går ikke det *gjerrig og lur* Smart! Det må jeg huske på når det blir flere dobrukere her. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 *tørker lattertårer* Aner ikke statistikken der, gitt. Har to toaletter, vanskelig å holde styr på - skal be ungene og kaillen skrive opp antall tørk pr dobesøk. *ler* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Man kan slå rullen flat før man henger den opp - da går ikke det *gjerrig og lur* Oh, takk for tipset! Toåringen elsker å sette fart på dorullene her i huset.... 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Oh, takk for tipset! Toåringen elsker å sette fart på dorullene her i huset.... Det må være alderen. Min toårige søster elsker å putte masse dopapir i do. :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Det må være alderen. Min toårige søster elsker å putte masse dopapir i do. :-) Ja, det kan nesten virke sånn. Det er skikkelog kult å skylle ned i do også! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ja, det var det jeg tenkte Jeg husker meg selv da jeg var liten.. dro hardt i papirenden og venta til rullen stoppa av seg selv, rev av og tørka meg. Denne prosedyren gjentok jeg 2-3 ganger per dobesøk. Hihi, der fikk du meg til å humre godt her jeg sitter 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ja, det kan nesten virke sånn. Det er skikkelog kult å skylle ned i do også! Dopapir er fasinerende. Når hun har sølt noe fyker hun inn på badet og henter dopapir for å tørke opp med, men da er det bare ett eller to flak hun henter. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Dopapir er fasinerende. Når hun har sølt noe fyker hun inn på badet og henter dopapir for å tørke opp med, men da er det bare ett eller to flak hun henter. Jepp, akkurat som min toåring! For tiden må hun også stadig vekk hente dopapir for å tørke bort snørret sitt (som ikke er der..) 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jepp, akkurat som min toåring! For tiden må hun også stadig vekk hente dopapir for å tørke bort snørret sitt (som ikke er der..) Det gjør denne toåringen også... :-) 0 Siter
fresja Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 jeg har en dorull lenge, kanskje en uke. Men jeg jeg bruker sikkert mer dorull på jobb! 0 Siter
Gjest Milla83 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Vi er 3 voksne,bruker 1-2 ruller om dagen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.