Kitina Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Skal på ferie til en eller annen by i Europa. Var i Praha i fjor. Kjempefint og billig. Kunne tenkt meg noe sånt igjen. Noen som har tips til en annen by? 0 Siter
muriel Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Må bare spørre - reiser du alene? Jeg skal ut i den store verden alene i sommer - for første gang. Har du vært i Budapest? Der er det flott! 0 Siter
Kitina Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Må bare spørre - reiser du alene? Jeg skal ut i den store verden alene i sommer - for første gang. Har du vært i Budapest? Der er det flott! Nei, jeg reiser sammen med en god venn. Tør nok ikke reise alene. All honnør til deg som tør:) Og ja. Har vært i Budapest, Paris og London. Har ikke lyst til å sitte så alt for lenge på fly heller, så Roma er ikke noe alternativ i sommer. 0 Siter
villee Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nice er kjempefint! Og badeferie og storby i ett Og ikke langt fra Monaco som bare mååååå oppleves 0 Siter
Kitina Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Nice er kjempefint! Og badeferie og storby i ett Og ikke langt fra Monaco som bare mååååå oppleves Har vært i Monacco... Men takk for tipset:) 0 Siter
tonie Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Nei, jeg reiser sammen med en god venn. Tør nok ikke reise alene. All honnør til deg som tør:) Og ja. Har vært i Budapest, Paris og London. Har ikke lyst til å sitte så alt for lenge på fly heller, så Roma er ikke noe alternativ i sommer. Roma er uansett ikke noe for deg hvis du vil at det skal være billig i tillegg til kjempefint. Roma er dyrt. 0 Siter
Kitina Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Skrevet 24. juni 2006 Lisboa? :-) Ja, Athen eller Lisboa høres fint ut:) Skal sjekke litt på flytid. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Athen. Enig med deg, Athen er en nydelig by. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Enig med deg, Athen er en nydelig by. Jeg var der i vår, drar gjerne tilbake. :-) 0 Siter
Line Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Barcelona. Kjempeflott by på alle måter, med sydende uteliv hver eneste utedag, masse å se, mye å finne på, flotte strender i nær avstand til byen, kulturelle muligheter, shoppingmuligheter, kort avstand til andre byer... Sevilla - nydelig by hvor man trenger minst tre dager for å få med seg det meste. Jeg vender stadig tilbake... Praha - men der har du jo vært. Roma - dyrt, men virkelig verdt å dra dit! Stockholm er flott også, spesielt på sommeren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.