Gjest merabel Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Skal til Hellas neste uke, lurer på om jeg bør veksle hjemme eller der nede? Noen som har vært der?(Kos...) Er det bra? Jeg er 20 og ønsker sol,varme,fest...men kanskje ikke altfor innpåslitne mannfolk..=) Men de finnes vel overalt i syden landene, Kos er vel intet unntak... 0 Siter
Sofline Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Ta ut penger i minibanken der nede. Kjipt å miste lommeboka med 500 euro i. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2006 Skrevet 24. juni 2006 Jeg var på Kos for noen år siden, og det var vel sånn ca 90 % gutter der. Og tro meg: De er innpåslitne og jævla fulle. Aner ikke hvordan kursen er der nede i forhold til her, men jeg hører rykter om at Fontex (tror jeg det heter) på OsloS (og sikkert i andre byer) har veldig god kurs. Sikkert ikke dumt å ta ut litt cash og legge det i safen din på hotellet. Men du finner minibanker mange steder. 0 Siter
Piraye Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Jeg var på Kos for noen år siden, og det var vel sånn ca 90 % gutter der. Og tro meg: De er innpåslitne og jævla fulle. Aner ikke hvordan kursen er der nede i forhold til her, men jeg hører rykter om at Fontex (tror jeg det heter) på OsloS (og sikkert i andre byer) har veldig god kurs. Sikkert ikke dumt å ta ut litt cash og legge det i safen din på hotellet. Men du finner minibanker mange steder. Du erfarte gutta der nede..? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Du erfarte gutta der nede..? Hehe, jupp. De var så desp at de fløy på oss også. Nei. Men det var ville tilstander der. Sytten år gamle gutter på sin første skikkelige fylletur er ikke akkurat lite innpåslitne. 0 Siter
Piraye Skrevet 25. juni 2006 Skrevet 25. juni 2006 Hehe, jupp. De var så desp at de fløy på oss også. Nei. Men det var ville tilstander der. Sytten år gamle gutter på sin første skikkelige fylletur er ikke akkurat lite innpåslitne. 17-18 åringer er ikke å spøke med nei.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.