Gå til innhold

Tåler ikke sølv eller gull

Anbefalte innlegg

Gjest Vil pynte meg
Skrevet

Jeg får vondt i det ene hullet i øret når jeg bruker sølv eller gull ørepynt.Blir verre med uekte.Noen råd?

Fortsetter under...

Gjest Shira12
Skrevet

Har du prøvd hvitt gull?

Vet om ei som bare tåler det, ikke noe annet.

Og dessverre er det noen som ikke tåler noe i det hele tatt.

Skrevet

Nyere gullprodukter skal visst være mindre allergent enn eldre gull. Kanskje kjøpe noen nye gulløredobber?

Sølv bør du styre unna om du er sensitiv.

Hvitt gull som nevnt nedenfor er også kjent for å være bra for de følsomme:-)

Gjest gomle
Skrevet

Vondt? Det kan jo komme av at hullet er for trangt, dersom du sjelden bruker noe pynt i det. Er det allergi pleier det å bli varmt og klø.

Gjest Vil pynte meg
Skrevet

Vondt? Det kan jo komme av at hullet er for trangt, dersom du sjelden bruker noe pynt i det. Er det allergi pleier det å bli varmt og klø.

Ja vondt når jeg klemmer på det.Men bare på den ene siden

Annonse

Skrevet

Ei jeg kjenner som ikke tåler hva som helst sier at hun bruker å påføre klar neglelakk på smykkene/øredobbene sine. Det tåler hun.

Ellers synes jeg også det er vondt med øredobber som er for tykke i forhold til hullet.

Gjest filosofine
Skrevet

Jeg får ofte vondt når jeg bruker sølvøredobber. Men fikk en resept på Fyzidin-salve (aner ikke hvordan det skrives), og det hjelper hver gang.

ANBEFALES

Gjest Vil pynte meg
Skrevet

Jeg får ofte vondt når jeg bruker sølvøredobber. Men fikk en resept på Fyzidin-salve (aner ikke hvordan det skrives), og det hjelper hver gang.

ANBEFALES

Må du til legen for å få det?

Gjest filosofine
Skrevet

Må du til legen for å få det?

Ja, om en ikke har forandret på dette i de siste årene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...