Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri hatt noen gourmetrumpe, så jeg plukker med meg det billigste dopapiret når jeg er på butikken. Nå har sønnen min fått for seg at dopapir er helt pyton. Skulle tro jeg tørka ham med sandpapir sånn som han klager!

Hans moder må nok ut og kjøpe _mykt_ dopapir, ser det ut for. Men hvilket er egentlig det mykeste og mest behagelige å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nok en dopapirtråd.... :-)

Lambi, sier reklamen. Jeg synes den ser myk og god ut. Men kjæresten skal absolutt ha den billigste typen. Greit nok det, men jeg får heller ikke lov til å kjøpe Lambi på tilbud, for "vi skal ikke venne og til den myke typen".

Skrevet

Lambi pleier jeg å bruke, men hvis jeg er innom Lidl hender det jeg kjøper der og og det er også bra, og billigere. Husker ikke hva det heter, men det er hvitt med rosa blomster på.

Jeg hater sånn ubleket dopapir!

Gjest trultemor26
Skrevet

Det er vel Lambi eller noe sånt regner jeg med. Jeg går så og si alltid for det billigste, så jeg har ikke så greie på komfort-dopapir. ;)

Skrevet

Lambi, sier reklamen. Jeg synes den ser myk og god ut. Men kjæresten skal absolutt ha den billigste typen. Greit nok det, men jeg får heller ikke lov til å kjøpe Lambi på tilbud, for "vi skal ikke venne og til den myke typen".

Kan ikke kjæresten din bruke det billige da, så koser du deg med din egen Lambirull? Kjæresten min hadde ikke fått lov til å bestemme hva jeg skulle tørke meg i rompa med :o)

Skrevet

Hahahahahah. Best å ikke venne seg til slik luksus!

Skrevet

Hehe. Nekter han å kjøpe biff av og til fordi han er redd for at han skal foretrekke det framfor karbonader? :-)

Har også sett Lambi-reklamen, men jeg tror faktisk aldri jeg har kjøpt det.

Skrevet

Kan ikke kjæresten din bruke det billige da, så koser du deg med din egen Lambirull? Kjæresten min hadde ikke fått lov til å bestemme hva jeg skulle tørke meg i rompa med :o)

Tja, kanskje jeg skal kjøpe meg min egen dorullholder. :-)

Jeg har nok gitt meg her for å få gjennom noen viktigere (og dyre) prinsippsaker jeg har. Som f.eks. at vi bare skal kjøpe økologiske egg f.eks.

Skrevet

Hehe. Nekter han å kjøpe biff av og til fordi han er redd for at han skal foretrekke det framfor karbonader? :-)

Har også sett Lambi-reklamen, men jeg tror faktisk aldri jeg har kjøpt det.

Nei, biff spiser vi ofte, karbonader spiser vi sjelden. :-)

Skrevet

Hahahahahah. Best å ikke venne seg til slik luksus!

Nemlig. Kanskje jeg skal foreslå at vi skal ha med våre egne doruller når vi skal på hotell....

Skrevet

Lambi pleier jeg å bruke, men hvis jeg er innom Lidl hender det jeg kjøper der og og det er også bra, og billigere. Husker ikke hva det heter, men det er hvitt med rosa blomster på.

Jeg hater sånn ubleket dopapir!

Hm. Har lagt merke til at enkelte gjester har ekstrem selskapsblære når de er her. Kan det være tanken på det forferdelige dopapiret mitt som skremmer dem til å holde seg i timesvis...?

Skrevet

Hm. Har lagt merke til at enkelte gjester har ekstrem selskapsblære når de er her. Kan det være tanken på det forferdelige dopapiret mitt som skremmer dem til å holde seg i timesvis...?

Huff da... :-)

Det er bare å pøse på dem med vin, så får du se hva de så gjør.

Skrevet

Nei, biff spiser vi ofte, karbonader spiser vi sjelden. :-)

Jeg må nå le litt. Biff? Ofte og gjerne, ja takk! Mykt dopapir? Nope, sånn luksus skal vi ikke venne oss til. Haha!

Skrevet

Nemlig. Kanskje jeg skal foreslå at vi skal ha med våre egne doruller når vi skal på hotell....

Hehehe, ja, og en liten gå-bort-veske når dere er på besøk hos ekstravagante venner.

Skrevet

Jeg må nå le litt. Biff? Ofte og gjerne, ja takk! Mykt dopapir? Nope, sånn luksus skal vi ikke venne oss til. Haha!

Jeg faller alltid for sånne snålinger... :-)

Skrevet

Hehehe, ja, og en liten gå-bort-veske når dere er på besøk hos ekstravagante venner.

*lol*

Skrevet

Jeg faller alltid for sånne snålinger... :-)

he he. Kanskje han liker at det skraper og lugger litt?

Skrevet

he he. Kanskje han liker at det skraper og lugger litt?

Det er ikke så ille det dopapirer vi bruker. Jeg har prøvd verre som er litt dyrere.

Skrevet

Det er ikke så ille det dopapirer vi bruker. Jeg har prøvd verre som er litt dyrere.

Det er faktisk ikke alltid at det dyreste er best, nei. De myke har en tendens til å smuldre "ler". Kiipt med smuldrende, klebelig mykt papir.

En mellomting er bra. Ikke for mykt, og ikke for sandpapiraktig!!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...