Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er faktisk ikke alltid at det dyreste er best, nei. De myke har en tendens til å smuldre "ler". Kiipt med smuldrende, klebelig mykt papir.

En mellomting er bra. Ikke for mykt, og ikke for sandpapiraktig!!:)

Men jeg tror stadig Lambi er bedre... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg tror stadig Lambi er bedre... :-)

Du får smugle inn en rull:)

Skrevet

Du får smugle inn en rull:)

Bare ikke han merker det... :-)

Skrevet

Min favoritt er Maxi edet. Den har masse papir, holder seg samlet under tørk og varer lenge. Vanvittig mykt er det ikke men det er da ikke så farlig. Billig i forhold til hvor lenge den varer.

Skrevet

Bare ikke han merker det... :-)

Da hadde jeg sagt jeg var litt sår etter all knikkingen, og var nyskjerring på om det myke var så mye bedre som alle sa

"Jeg trengte litt lusus" he he

Skrevet

Da hadde jeg sagt jeg var litt sår etter all knikkingen, og var nyskjerring på om det myke var så mye bedre som alle sa

"Jeg trengte litt lusus" he he

:-)

Gjest Shira12
Skrevet

Vel, jeg har faktisk dopapirallergi, tro det eller ei!

Vi kjøpte det aller billigste resirkulerte vi fikk. Så plutselig fikk jeg blemmer i munnen, etter en liten stund fikk jeg også i underlivet.

Å fy f*** så vondt det var! Måtte ha med meg litermål med lunket grønnsåpevann på do!

Var til legen flere ganger, de sendte meg til og med på sykehuset.

Der fant de ikke ut noe, men fikk tips om og prøve mykt toalettpapir. Og det funket det!

Dette er flere år siden, men er jeg for lenge hos folk med resirkulert papir, ja da begynner plagene igjen, både i underliv og munn.

Men så klart, det er jo en effektiv slankekur da, siden blemmene er så vonde at jeg ikke klarer og spise ;-)

Så her i huset kommer det ikke annet enn lambi innenfor dørene!

Skrevet

Vi kjøper med oss en pall fra Frankrike av lille, mint, rosa og gult - ENORMT mykt papir...hihi

Skrevet

Lambi er bra. Det bruker i allefall vi, og ingen klager. :)

Skrevet

Jeg liker toalettpapiret som ICA produserer selv.

Lambi blir så fort tomt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...