Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er dårlig med nye tråder i dag, sikkert fordi jeg sitter her og kjeder meg og ikke har noen ideer til nye tema, men jeg vet at dere er der, for med det samme det dukker opp en dorulltråd kommer alle på banen, hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo more deg med å fortelle meg hva jeg kan finne på helt alene en lørdagskveld! :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151184835' post='3181144]

Kjeder meg jeg og :/

Stakars oss :)

Jeg også. Og så på en lørdagskveld da...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151184835' post='3181144]

Kjeder meg jeg og :/

Stakars oss :)

JA!

I grunnen er det litt godt å kjede seg og, for jeg har hatt en hektisk vår og nå er det endelig ferie, jeg sitter her med en cider og hører på fin musikk.

Skrevet

Du kan jo more deg med å fortelle meg hva jeg kan finne på helt alene en lørdagskveld! :-)

Jeg er også helt alene, (guttene sover) nå sitter jeg her og surfer litt og hører på nydelig musikk og drikker cider. Begynte å se 2 filmer, men den ene hadde jeg sett før og den andre var så treg i starten at jeg ikke orket å se mer....

Angelica :o)
Skrevet

JA!

I grunnen er det litt godt å kjede seg og, for jeg har hatt en hektisk vår og nå er det endelig ferie, jeg sitter her med en cider og hører på fin musikk.

Du sier noe der.. Egentlig burde jeg jo bare nyte at jeg faktisk sitter helt alene og kan gjøre akkurat som jeg vil :)

Skrevet

Jeg også. Og så på en lørdagskveld da...

Ikke sant?? Burde ikke være lov :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151185124' post='3181159]

Ikke sant?? Burde ikke være lov :)

Nei, og kjæresten er på jobb også *syte, syte* (selv om det bare dreier seg om en kjedelig middag i kveld da)...

Skrevet

Nei, og kjæresten er på jobb også *syte, syte* (selv om det bare dreier seg om en kjedelig middag i kveld da)...

Jeg er singel, men akkkurat nå skulle jeg gjerne hatt en kjæreste. Kun fordi jeg kjeder meg sånn :P he he

Skrevet

Jeg er også helt alene, (guttene sover) nå sitter jeg her og surfer litt og hører på nydelig musikk og drikker cider. Begynte å se 2 filmer, men den ene hadde jeg sett før og den andre var så treg i starten at jeg ikke orket å se mer....

Min kjære er for tredje helg på rad å besøker barnet sitt, noe som er helt supert, men det blir kjedelig for meg i lengden, så jeg sitter bare her å gleder meg til gullungen kan være med pappa hjem. Fikk sett greace for ørtende gang da! Kanskje man skulle finne seg litt is å spise mens man doler?

Gjest togli
Skrevet

Ja, her var det fint lite liv....

Jeg prøver å komme meg inn på Mirc eller en eller annen chattekanal, men får det ikke helt til *sukk*

Skrevet

Min kjære er for tredje helg på rad å besøker barnet sitt, noe som er helt supert, men det blir kjedelig for meg i lengden, så jeg sitter bare her å gleder meg til gullungen kan være med pappa hjem. Fikk sett greace for ørtende gang da! Kanskje man skulle finne seg litt is å spise mens man doler?

Det syns jeg var lurt, jeg har også is i frysen......

Skrevet

Det syns jeg var lurt, jeg har også is i frysen......

Ellers kunne du fått av meg i bytte mot en slurk cider ;-)

Skrevet

Ellers kunne du fått av meg i bytte mot en slurk cider ;-)

Jeg har masse cider i kjøleskapet, så du skulle gjerne fått en boks :o)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151185285' post='3181165]

Jeg er singel, men akkkurat nå skulle jeg gjerne hatt en kjæreste. Kun fordi jeg kjeder meg sånn :P he he

Kjæreste som er vekk halvparten av året anbefales ikke. Blir sittende mange kvelder alene... :-)

Skrevet

Jeg har masse cider i kjøleskapet, så du skulle gjerne fått en boks :o)

I takknemlighetsrus skulle du fått en hel boks is helt alene! Jeg har noe rødvin på kartong, men den er sikkert 3 mnd gammel og sikkert ikke drikkendes, eller?

Skrevet

Kjæreste som er vekk halvparten av året anbefales ikke. Blir sittende mange kvelder alene... :-)

*Notere ned*

Begynner å bli lang den lista om hvordan min neste skal være! ;)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1151186380' post='3181200]

*Notere ned*

Begynner å bli lang den lista om hvordan min neste skal være! ;)

Hehe... :-) Hva mer står på lista da?

Skrevet

I takknemlighetsrus skulle du fått en hel boks is helt alene! Jeg har noe rødvin på kartong, men den er sikkert 3 mnd gammel og sikkert ikke drikkendes, eller?

Smak på den da, jeg har hatt hvitvin stående på kartong lenge, men den var like god. Du kjenner fort om den er blitt dårlig..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...